RostamX Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Etter å ha utsatt lunsj (og dårlig tid fordi han skulle på sykehuset for å gi blod) løp Erik Dahle Harvey som er tekniker hos http://www.quad.no opp og ned til Lagret for å se hvilken revisjon Corsair 3200 minne besto av....... Jeg fikk mitt svar og bestemte meg for å kjøpe minne brikken. Men så hadde det seg at jeg ga minne brikken 3.2volt i et overklokkings prosjekt og minne sa takk for seg og tok kvelden... ja ja tenkte jeg får vel bestille et nytt et da.... Jeg ringer til Erik og forklarer sitvasjonen han setter meg da over til salgsjef Geir Elstad som gir meg ca 500Kr i rabatt.... :smile: [ Denne Melding var redigert av: Hooligan på 2002-08-15 01:37 ] Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Det er bedre service enn du fortjente!!!!!!!!!hehe! Heldiggris :wink: Lenke til kommentar
klo Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 nettop bestilt meg ei slik brikke selv.. er det bra stuff eller (ja vet jeg ikke kan bruke den på min maskin nå, men skal oppgradere) Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Det er ekelt og greit noe av det beste hvis ikke beste minnet det er å få tak i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå