ApeacE Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei har kjøpt meg ny pc her er specs: Asus A8N-SLI DeLuxe nForce4 SLI S-939 OCZ 1024MB Dual Channel Value Series 400mhz AMD Athlon 64 3700+ 2.2 Ghz BOXED Sandiego 1mb cache Club3D Geforce 7800 GTX 256MB PCIe Har nettopp installert xp igjen for 2.gang og maskinen fryser etter 15-60min. det er som regel bare og restarte pc og så går det 15-60min igjen før den fryser. Av og til kommer det også blå skjerm med feil meldingen: " IRQL NOT LESS OR EQUAL" Har Oppdatert bios til nyeste version men det hjalp ikke. Sinnsykt kjipt dette her, har lyst og få spille battlefield 2 i very high quality uten at alt fryser. Mvh ApeacE Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 kroleis tempereturer har du på skjermkortet? stor nok psu? fryser bilde? viss ja kan det vere for varmt skjermkort... Lenke til kommentar
Disease Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kanskje noen av disse sidene hjelper deg, etter som jeg forstår så er det et hardware problem.. http://techrepublic.com.com/5208-6336-0.ht...threadID=177375 http://www.computing.net/drivers/wwwboard/forum/4334.html http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/5695/ Lenke til kommentar
ApeacE Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Har prøvd det meste nå. Har reinstallert igjen og kun installert nforce 4 chipset og graphic driver. Men klikker etter 1time allikevell. det rareste er at jeg klarte og fullføre 1times torture test med prime95. Nå er det rett før jeg blir sleggemekaniker;) Mvh ApeacE Ps! Alle temperaturer er normale, cpu load under torture test var 35celsius Endret 22. september 2005 av ApeacE Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Fikk akkurat samme feilmld på min pc, jeg slo av det integrerte nettverkskortet og bruker et pci-nettverkskort istedet.. Det er utrolig hvor ofte den feilmld viser seg å være pga kjipe innebygde nettverkskort.. Lenke til kommentar
ApeacE Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Fy f...... der sier du noe, hver gang jeg begynnte og dille med nettverksinnstillinger eller nedlasting så klikket den mye fortere. har du samme hovedkort som meg.. Mvh ApeacE Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nei, jeg har et epox (maskinen er under profil).. Men det har ikke noe med merket å gjøre.. Lenke til kommentar
ApeacE Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Takker nahojdat det var det j..... onboard nettverkskortet som var roten til alt vondt. disabla det i bios. Satt ett realtek nettverkskort i pci port og vips så kjører den som f.... Ps! Battlefield2 Rocker med 7800gtx Mvh ApeacE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå