Gå til innhold

Creative Zen Sleek

Anbefalte innlegg

Det jeg synes er tragisk med denne Sleek'en er at de nå har inkludert noen idiotiske "Ipod løsninger" i produktet: Batteri som ikke kan skiftes ut & proprietær tilkoblingsplugg. Dersom man absolutt ønsker dockingstasjonsmuligheter bør dett komme i tillegg til standard usb(evt. firewire) tilkobling, slik vi har sett på tidligere produkter. Har vært strålende fornøyd med alle mine tidligere Creative spillere, men denne ga rett og slett et dårlig inntrykk pga. disse manglene. :thumbdown:

Den ga ett dårlig intrykk ja, men har du i det hele tatt forsøkt den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den ga ett dårlig intrykk ja, men har du i det hele tatt forsøkt den?

Jeg har ikke testet den noe særlig ennå men regner med at lydkvaliteten er den samme som resten av Zen serien og menyen/menysystemet så veldig likt ut som på Zen Xtra ved første øyekast. I mine øyne er dog Zen Sleek en solid nedgradering fra den jeg bruker idag (Zen Xtra 60gig) og eneste grunnen til at jeg kjøpte Sleek'en var fordi den skulle brukes som en gave. Jeg selv holder meg til ZenXtra inntil det kommer noe som slår den.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
Skal HW.no svare på kritikk snart?  :hmm:  Ting Tar Tid, men er måte på.

Eller i det minste inrømme at de tok feil og ikke sjekket opp godt nok.

4912636[/snapback]

Det er ikke noe kritikk rettet mot de. HW.no har skrevet sine meninger og har bedre ting å enn å svare på sånne useriøse henvendelser som dette. Zen sleek er en fantastisk god mp3 spiller som de fleste vil finne mer en god nok for all bruk selv til jogging vist du finner en praktisk løsning... (burde samlet alle innleggene i en post jeg vet det) :tease:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...