Even. Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Hei Har for tiden en samsung 20" billedrørskjerm som jeg kjøpte billig for noen år tilbake. Den mangler mange funksjoner som bla. tekst-tv, flere innganger (har kun scart og antenne-coax) osv. Vurderer derfor en LCD-skjerm rundt 26", har ikke plass til noe større (er på gutterommet ). Tenkte litt på denne her http://www.samsung.com/no/products/tv/lcdtv/le26r41b.asp Den får jeg for rundt 10 000. Tar gjerne imot flere forslag. Det jeg trenger er: 2x scart 1x AV-inngang 1x Component 1x vga (til pc) og gjerne dvi og hdmi. (tar denn 1080p/i via component?) Tekst-Tv Ser egentlig lite på tv, det går mest i Dvd. Vil også ha muligheten til å bruke den som pc-skjerm. Endret 21. september 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Den TV`en du gav link til ser jo bra ut den ihvertfall på papiret. Skulle gjærne hatt 3000:1 i kontrast på min LCD`TV. Så er det egentlig opp til deg om størrelsen på TV`en passer deg. Jeg personlig synes at en 26" er litt lite selv for en LCD-TV. Regner med at denne skal være i stua/rommet ditt eller? (tar denn 1080p/i via component?) Tja blidet blir nok skalert da skal du se. Men skal du ha så høy oppløsning må du sikte i en meget høy prisklasse samt at det finns ikke så mage LCD-TV`er i dag som har denne store oppløsningen. Endret 21. september 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) jepp sammenm med dette http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Evoz sitter 1,5 meter i fra og skal ha den på rommet. Har den i butikken der jeg jobber så skal teste den litt nærmere på fredag tenker jeg Trodde 1080p eller 720i var standard for HD-TV jeg Endret 21. september 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 **Bump** Får man bedre tv for prisen eller er det et godt kjøp? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg kjøpte en Videoseven 30" til foreldrene mine for noen måneder tilbake og de er veldig fornøyd med den. Det er flust med tilkoblinger og veldig mye for pengene. Prisen var bare ca 7000kr da jeg kjøpte den, nå er den sikekrt lavere. Kvaliteten er etter min mening godt på høyde med andre LCD-TVer i prisklassen 10-15.000 kr. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Høres intressant ut Finnes den i 26" også. 30" blir i største laget i og med at jeg sitter 1-1,5 mter i fra. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Ja, den finnes i 26"-utgave også. Husker jeg fikk den inn i prisguiden for en stund siden: Videoseven LTV26C Les erfaringen min på den med 30". Jeg tror den på 26" er veldig sammenlignbar. Endret 22. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Den er ikke HD`redy. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det står krysset av for HD-ready i spesifikasjonene på både den med 26" og 30" i prisguiden, og hvis jeg ikke husker helt feil så sto det et digert merke med "HD-ready" på eksa den på 30" kom i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå