Gå til innhold

Vurdere kjøp av 26" lcd

Anbefalte innlegg

Hei

Har for tiden en samsung 20" billedrørskjerm som jeg kjøpte billig for noen år tilbake. Den mangler mange funksjoner som bla. tekst-tv, flere innganger (har kun scart og antenne-coax) osv. Vurderer derfor en LCD-skjerm rundt 26", har ikke plass til noe større (er på gutterommet :) ).

Tenkte litt på denne her

http://www.samsung.com/no/products/tv/lcdtv/le26r41b.asp

Den får jeg for rundt 10 000. Tar gjerne imot flere forslag.

Det jeg trenger er:

2x scart

1x AV-inngang

1x Component

1x vga (til pc)

og gjerne dvi og hdmi.

(tar denn 1080p/i via component?)

Tekst-Tv

Ser egentlig lite på tv, det går mest i Dvd. Vil også ha muligheten til å bruke den som pc-skjerm.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den TV`en du gav link til ser jo bra ut den ihvertfall på papiret. Skulle gjærne hatt 3000:1 i kontrast på min LCD`TV. Så er det egentlig opp til deg om størrelsen på TV`en passer deg. Jeg personlig synes at en 26" er litt lite selv for en LCD-TV. Regner med at denne skal være i stua/rommet ditt eller? ;)

(tar denn 1080p/i via component?)

Tja blidet blir nok skalert da skal du se. Men skal du ha så høy oppløsning må du sikte i en meget høy prisklasse samt at det finns ikke så mage LCD-TV`er i dag som har denne store oppløsningen.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en Videoseven 30" til foreldrene mine for noen måneder tilbake og de er veldig fornøyd med den. Det er flust med tilkoblinger og veldig mye for pengene. Prisen var bare ca 7000kr da jeg kjøpte den, nå er den sikekrt lavere. Kvaliteten er etter min mening godt på høyde med andre LCD-TVer i prisklassen 10-15.000 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...