smh Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Merkelig, det virker mot 2003 server via smb://host/share Så ein eller annan klient må jo håntere dette Burde jo då gå ann å mounte det på ein annan måte og. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Merkelig, det virker mot 2003 server via smb://host/share Så ein eller annan klient må jo håntere dette Burde jo då gå ann å mounte det på ein annan måte og. Du kan jo "mounte" med GNOME-VFS. Gå i: Places > Connect to server elns. Der kan du opprette ein tilkobling som alle program med støtte for GNOME-VFS kan få tilgang til. Lenke til kommentar
smh Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Det har eg gjordt, men terminal støtter ikkje denne dessverre. Og har ikkje funnet noko grafisk synkroniseringsprogram, linknande SyncBack, for linux. Så eg bruker rsync, og er då avhengig av at det støttes i terminal. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det har eg gjordt, men terminal støtter ikkje denne dessverre. Og har ikkje funnet noko grafisk synkroniseringsprogram, linknande SyncBack, for linux. Så eg bruker rsync, og er då avhengig av at det støttes i terminal. Huff. Men det skal gå an å endre i konfigurasjonen til Windows-serveren, utan at eg anar korleis. Lenke til kommentar
smh Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hmm, trudde no SMB skulle gå fint. Aldri aldri opplevd slikt med SMB. Ser ut som om du kan bruke: iocharset=utf8 der også. Fant ut at eg måtte bruke både "iocharset=utf8" og "codepage=cp850" får å få til øæå på windows share. Takker for hjelpa her Lenke til kommentar
smh Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Skal kikke litt meir på ext3 mount i windows. Har du eit program du anbefaler å bruke til det? Eg bruker: http://www.fs-driver.org/download.html Fant og ut at denne drivaren ødela filsystemet til Linux, så anbefaler ikkje å bruke denne. Etter å ha vært inne i windows og lasta ned/kopiert filer inn på ext2/3 filsystemet så var det bare tull når linux skulle starte opp igjen. Linux sin "scandisk" klarte å ordne opp etter ca 2-4 reboot. Puuh. Så eg slapp billig unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå