Gunfreak Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 http://pc.ign.com/articles/652/652450p1.html <---artikel og her 4 sider med tilsammen 14 film klipp av DODS: http://media.pc.ign.com/media/703/703780/vids_1.html Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Nice kan ikke vente lenger til neste mandag. Me Like Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Så bra ut det der. Nesten så jeg må teste det selv Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det som er så digg er at eg har fri hver onsdag, så at spillet kommer ut tirsdag 00:00 her til lands passer meg perfekt Lenke til kommentar
espinos Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 det kommer mandag klokken 00.00 altså natt til tirsdag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 det kommer mandag klokken 00.00 altså natt til tirsdag Hore! *ta seg fri på tirsdag* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har Standard Hl2 pakken fra butikken.. så ser jeg på steam at jeg kan kjøpe den for ca 120nok.. er det sant ?? at man kan kjøpe den selv om man ikke har bronze, silver eller gold... står at jeg kan Problem er at jeg har ikke visa, og på grunn av jobben klarer jeg ikke og skaffe meg.. siden de stenger kl 15:00 og jeg slutter 15:00 får vell finne på en måte og skaffe det på likte det jeg så der Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 dette skal kjøpes! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Tror den karen som spillte det der ikke hadde noe særlig pc å skryte av... Massevis av tearing og "frys" i tide og utide...... Men det så artig ut da! Gadd aldri å spille Dod orginalt men dette skal jeg ihvertfall prøve et par ganger Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 det har med kvaliteten til filmen og gjøre har Hi-res versionen og da er det glatt og fint hele veien Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hvordan er det med DOD (DODS).. er det slik at sikte systemet er slik som på CS? at folk kan snu seg rundt og ta headshot på 1 skudd osv osv.. at de er trffsikktre som faan.. eller er det mer dynamist, slikt at rekylene er mere "åpne" og at det er vanskeligere og treffe.. gidde nemmelig ikke og kjøpe det hvis det er som det er på CS, at folk treffer der de vil i løpet av 0.001 sekund... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hvordan er det med DOD (DODS).. er det slik at sikte systemet er slik som på CS? at folk kan snu seg rundt og ta headshot på 1 skudd osv osv.. at de er trffsikktre som faan.. eller er det mer dynamist, slikt at rekylene er mere "åpne" og at det er vanskeligere og treffe.. gidde nemmelig ikke og kjøpe det hvis det er som det er på CS, at folk treffer der de vil i løpet av 0.001 sekund... Tja litt vanskelig for oss å svare på siden ingen her har spilt det Men ut ifra slik dod er så vil eg si det er litt mere rekyl-effekt i våpnene, ergo litt vamskeligere å treffe fienden Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hvordan er det med DOD (DODS).. er det slik at sikte systemet er slik som på CS? at folk kan snu seg rundt og ta headshot på 1 skudd osv osv.. at de er trffsikktre som faan.. eller er det mer dynamist, slikt at rekylene er mere "åpne" og at det er vanskeligere og treffe.. gidde nemmelig ikke og kjøpe det hvis det er som det er på CS, at folk treffer der de vil i løpet av 0.001 sekund... Tja litt vanskelig for oss å svare på siden ingen her har spilt det Men ut ifra slik dod er så vil eg si det er litt mere rekyl-effekt i våpnene, ergo litt vamskeligere å treffe fienden ok bra.. venter med og kjøpe det til noen får testet dods og gir en tilbakemelding.. slik at jeg vet det. er det som CS gir jeg blanke faan i og kjøpe det.. er det faktist rekyl i den og at det blir vanskelig og treffe, kjøper jeg det med en gang Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 våpene er mye mer forkjellige i DOD en i CS, i DOD har du Riflene som er veldig nøyaktige selv på lang av stand,(men man kan ikke hoppe og skyte, man må stoppe og sikte.. disse gjør også veldig mye skade, gjerne 1 shot 1 kill hvis du treffer kroppen heller hode. så er de SMG'ne som har minst rekyl og full auto men skader lite og er unøyaktige... du har sniper klassen som har en boltaction sniper som er meget effektiv, men man MÅ bruke sikte, da det ikke er noe crosshair og den er helt unruklig unscoped så har du suport klassen, med kraftige våpen, fullauto og mye rekyl.. helt klart mest effektiv når man ligger nede. MG klassen har da ammo belter som gjør at de kan gi veldig kraftig ild over lengre perioder, ikke spesielt nøyaktige men det er heller ikke poenget med dem, må bruke Bipods ellers går bare våpenet rett i været med første skudd. så har du rakket klassen, med bazzoka type våpen... bare brukbar til å ta ut MG'r og snipere som har funnet seg en plass det man ikke får skutt dem med vanlige våpen. og så en oversikt over våpene.. Riflemen US: Garand, semi Axis: K98, blotaction litt mer nøyaktig og skader litt mer. Assult US: thompson Axis: MP40 disse våpene er helt like bare forkjellige modeler, er ikke helt fornød med det, men det er sånn det er i spillet Sniper US: scoped boltaction springfield Axis: scoped K98 Suport US: BAR, skader mer men har mer rekyl og bare 20 skudds magasin Axis: MP44/STG, skader mindre, men har mindre rekyl og 30 skudds magasin. MG US: .30 cal. 150 skudds belte ikke speielt rask skuddtakt Axis: MG42. 250 skudds belte. extrem skuddtakt, vill overopphete hvis du skyter for lenge uavbrutt. Raket klassen US: Bazooka, har M1 Carbine som ekstra våpen Axis: Panzerchreck(sp), har en Mauser C-96 med kolbe som ekstra våpen.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 har de fjernet england som "team?" og fjernet MG34? :/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 har de fjernet england som "team?" og fjernet MG34? :/ Eg vil tippe disse kommer inn ved en senere oppdatering, for min del hadde eg likt og sett russerene i DoD også Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 mg34 er borte på uviss tid, britene har dev folka snakket om skal komme tilbake.. airborne er også borte for øyeblikket. Lenke til kommentar
stengah Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ny film på halflife2.net. Ser slett ikke verst ut Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 den filmen var ikke så imponerende, har sett bedre, og det er litt kjipt at nesten alle de filmne som er ute, er tatt av DOD n00bs noe ikke kan game playet, og de løper rundt som det skulle vært HL DM.. og da blir det litt feil.. men har sett noe små snutter av folk som kan det, og ikke bare løper rundt med thompon eller mp40 og leker rambo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå