Gå til innhold

Er 1.7v mye for en venice?

Anbefalte innlegg

Min 3500+ Venice synes å klokke veldig bra med lave temperaturer, men for å bli prime-stabil på 2.6GHz har jeg økt vcore en del. På 1.65 feiler den etter 20 minutter, 1.7 ser ut til å funke, men det er også max hovedkortet mitt klarer. Overalt leser jeg at venice lett klarer denne hastigheten på 1.4v, er det noen vits å prøve å sette ned? Virker litt usannsynlig i og med at den ble mer og mer stabil etter som jeg økte vcore?

HTT: 260MHz

LDT: x3

MP: x10

MEM: 1:1

Minnet skal ikke være noe problem (OCZ Platinum EL PC4200), men kan det være mer fornuftig å kjøre 11x multiplier med lavere HTT?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min 3500+ Venice synes å klokke veldig bra med lave temperaturer, men for å bli prime-stabil på 2.6GHz har jeg økt vcore en del. På 1.65 feiler den etter 20 minutter, 1.7 ser ut til å funke, men det er også max hovedkortet mitt klarer. Overalt leser jeg at venice lett klarer denne hastigheten på 1.4v, er det noen vits å prøve å sette ned? Virker litt usannsynlig i og med at den ble mer og mer stabil etter som jeg økte vcore?

HTT: 260MHz

LDT: x3

MP: x10

MEM: 1:1

Minnet skal ikke være noe problem (OCZ Platinum EL PC4200), men kan det være mer fornuftig å kjøre 11x multiplier med lavere HTT?

Kjør dær du!....

Volt tåler den, aldri sett at en Venice har tatt kveld pga volt!

Hvilken kjøling har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...