bbrattab Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg ville gjerne sette inn en ekstra disk i en latitude 610 og vil helst ha en disk med 5400 rpm. Jeg har søkt på diverse nettbutikker men finner ikke ovenfornevnte HD. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Fant en 60Gb/5400RPM på Komplett Data: http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...=9&GrpID=8&s=pl Kanskje den kan brukes? Lenke til kommentar
bbrattab Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Takk for linken, men denne HD`en er 12,5 mm. Jeg kan bare bruke 9,5 mm. Jeg synes det er rart at jeg ikke finner IBM disken, for den ble omtalt her på barbara.no for flere måneder siden. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hei, må skuffe dere. Vi har prøvd å få tak i en 40GNX svært lenge. Er helt håpløst, har tatt kontakt med IBM, og selv de sliter litt med det. Har også vært i kontakt med Komplett.no/Norek.no uten at de har fått til noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå