sKRud Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei Mulig dette er tatt opp tidliger men kunne ikke finne det. Jeg trenger å vite hvordan man laster opp bilder på en side. Disse bildene (forhåpendligvis mapper) skal kunne lastes opp på en server slik at jeg kan sortere dem og legge dem ut i gallerier etter på. Grunnen til at jeg trenger dette er at jeg er IT-ansvaring for linjeforeningens hjemmeside. På denne ligger det bilder fra forskjellige turer etc. For å gjøre det lettere for meg selv hadde det vært fint om de som hadde bilder erc. kunne lastet dem rett opp i ei delt mappe på servern. Problemet her er at jeg ikke har gjort noe slik før. Noen som har noen forslag på hvordan jeg kan løse dette? evt. hva jeg kan løse det på best mulig måte med.. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Feil kategori. Denne skal i PHP. Rapportert slik at den flyttes Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 http://hotscripts.com/search/6188417-2.html Hotscripts. Både ASP og PHP. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 oki...sorry.. viste ikke hvor det skulle..Adm, vennligst flytt:) Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 thanks! Det der går lett:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå