TheOats Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Jeg trodde at Oblivion skulle være klart til xbox 360 kommer, men er blitt litt usikker. Noen som vet noe?? Edit. Innlegg nr 400 Endret 21. september 2005 av The O Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Pc versjonen skal ihvertfall komme 18. november, så XB360 versjonen kommer nok ikke lenge etter. Står bare TBA på tothegame på den utgaven enda.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Gamer.no sier 18. november, men Gamezone sier 1. november! Tror jeg stoler mest på gamer.no... Lenke til kommentar
barvini Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Xbox 360 kommer jo ikke før 2. desember! Tror nok ikke Oblivion til 360 kommer ut før det. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Xbox 360 kommer jo ikke før 2. desember! Tror nok ikke Oblivion til 360 kommer ut før det. Nei, men 2. desember er jo ikke lenge etter 18. november da... Var PC datoene som var nevnt lenger opp... Er XB-folket heldig, så er Oblivion en av lanseringstitlene til boxen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Gamer.no sier 18. november, men Gamezone sier 1. november! Tror jeg stoler mest på gamer.no... For å ha ting på det rene her: Gamer.no har aldri skrevet at Oblivion lanseres 18. november på Xbox 360. Fjerde kvartal opplyser vi i vår produktinfo. Det ville vært unaturlig å lansere et Xbox 360-spill tre uker før Xbox 360-maskinen. Det var PC-versjonen som hadde lanseringsdato 18. november. Nå ser det imidlertid ut til at PC-datoen er endret til 25. november, i følge Take 2. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nå ser det imidlertid ut til at PC-datoen er endret til 25. november, i følge Take 2. Nei? Say it ain't so! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Neeeeii, utsatt en uke!? HYYYL. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 En uke er bare begynnelsen... Er man riktig heldig, så drar de en HL2\Diablo 2 med Oblivion... Bare vent! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det var PC-versjonen som hadde lanseringsdato 18. november. Ups! Men likevel, Gamezone sier fremdeles 1. november... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Tviler på det kommer den 1. ettersom ta andre sider 18. Og når TST i tillegg kommer og sier at muligens blir utsatt, så tror det skal holde hardt Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Tviler på det kommer den 1. ettersom ta andre sider 18. Og når TST i tillegg kommer og sier at muligens blir utsatt, så tror det skal holde hardt Joda, jeg trodde ikke et sekund at det skulle slippes den 1., men dog, det er en ganske grov feil, ettersom de da antyder at de som forhåndsbestiller, får spillet 1. november. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har et hippiesyn på den slags - Bare det kommer i år, er jeg fornøyd. Det blir vel til at jeg kjøper det til PC (man kan ikke leve uten Construction Set), så det blir vel å benke seg utenfor en dertil egnet sjappe på lanseringsdatoen <3 Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Joda, jeg trodde ikke et sekund at det skulle slippes den 1., men dog, det er en ganske grov feil, ettersom de da antyder at de som forhåndsbestiller, får spillet 1. november. Det er vel ikke verre enn å sende Gamezone en mail for å høre hvor de har informasjonen fra? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Så konklusjonen er at det ikke er noen som vet sikkert... (?) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ingen vet sikkert. Ikke engang Bethesda. Ikke tro på noe annet enn det som kommer direkte fra dem fordi det er mange datoer ute å går og ingen er til å stole på. Alt vi vet for sikkert er at spillet kommer i Juletider. Mest sansynligvis midt i rushet. Og kanskje litt tidligere på pc. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Har allerede forhondsbestilt Xbox 360, og har nettop lagt til oblivion til bestillingen, siden den forventa datoen er 2.des Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvor gjorde du det? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Bethesda sier ihvertfall at "you'll be able to play this holiday". Så det kommer i år ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå