Gå til innhold

Hjelp til å kofigurere Sharepoint Services

burrebæver

Anbefalte innlegg

Heisan.

Vil teste Sharepoint services, men vet for lite... Kjører W2003 Web server. Prøver å opprette en Sharepointside med Frontpage men får feilmld. om at websiden må være på en server som kjører Sharepoint services. Hvordan får jeg den til å kjøre da? Er det noen som kan gi litt info til en "grønning"? Har googlet og sett rundt i fora men uten videre hell. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Har også hatt lyst til å teste sharepoint service, men er ikke helt oppdatert på hvordan det funker. Har et innlegg fra lenge siden (http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=413952&hl=) som jeg ikke har fått noen løsning på.

Når du har satt opp dette, vil det si at du uavhengig av hvor du går på nett kan få tilgang til denne mappen, og f.eks jobbe i et word-dokument uten å laste ned filen først osv?

Jeg er toTALT grønn på servere :$

Lenke til kommentar

Har ikke forsket noe på det enda, men det er vel et grafisk grensesnitt hvor du kan åpne, hente, laste opp, dele dokumenter og informasjon. Dele kontakter og planleggere. Opprette fora, websider ++ Skal vist gå an å bruke det til mye. Fines mange ferdige tema. Ser på itpro.no i dag at MS har gjort tilgjengelig mange aplikasjoner til sps. Utsende og egenskapene kan også endres/opprettes med frontpage 2003. Kan forhåpentligvis fortelle mer om "how to.." senere. Finnes sikkert masse på MS sine sider om det. (hvis det går an å finne fram der da) :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...