Starcraft_RULES Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei. Tenker at jeg skal kjøpe meg Portapro, men det er irriterende at absolutt _alle_ har de. Så jeg tenkte at en liten modifikasjon kunne vært saken. Er det noen som har fikset på de? Tenkte at jeg skulle lakere mine der det er stål. kunne det fønke? Har sett folk tusje de og det blir ganskje kult. Andre idèer? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Rive av sølv-dekslene som på sidene. Blir helt svart, det har jeg gjort. Ganske tøft Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ikke kjøpe de? Det er mye lyd for pengene så hvorfor ikke?? Kan jo kanskje spray male de rosa eller orange hehe Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Koss Portapro er like vanlig som å skrive "vanelig" istedenfor "vanlig" Koss Portapro er et godt headsett til mange typer musikk hvis man tar dens dirkré utseende i betrakning. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Rive av sølv-dekslene hørtes risky ut. ska vurdere det når jeg får de. Orange er en fèt farge. Kanskje jeg skal spraye de i det. Er greit få litt mere info enn bare: ikke kjøp de. Men regner med du snakker om at de blir ødelagt temmelig fort. Tror det skal gå bra, kjenner en som har hatt de i over 3 måneder (må jo være rekord:p) og de ser like bra ut (og høres) som om de var ny. Så gjelder vel bare være litt forsiktig. Uansett skal jeg kjøpe de hos flexi-data, der får jeg byttet de inn uansett hva som er i veien. EDIT: Rive av sølv-dekslene som på sidene. Blir helt svart, det har jeg gjort. Ganske tøft Du har vel ikke mulighet til å legge ut et bilde eller to av din portapro? Endret 25. september 2005 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har hatt mine i snart 2 år og de er like fine. Ville gått for AKG K-26 i steden for. Lenke til kommentar
[SuiCidE] Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 ikke noe prob på kvaliteten, å det er fil lyd i de, å så har de den fine "funksjonen" at selve "høytalerene" er festet i "chassiet" med ett plastik kuleledd slik at deb blir bevegelig(sann at det passer til ver enkelt) dette gjør at viss "høytaleren" får ett kraftig rykk så detter den bare av i steden for at noe knekker, og da er det bare å trykke kuleleddet på plass igjen. Det er også bra at ledninga er festa rett i høytalaren. Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du kan bruke sprittusj (rød, f.eks.) og farge sølvgreien. Ser faktisk en anelse stilig ut Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har hatt mine i snart 2 år og de er like fine. Ville gått for AKG K-26 i steden for. 4933398[/snapback] Den stemmer eg for! Er veldig fornøyd med mine AKG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå