Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ny linje, hva er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er da ikke noe galt med Tele2. har en 2048/300 linje fra de og har aldri hatt noe problem unntatt en gang og da var de de som hadde et brudd på en kabel til New York elns. Var fikset dagen etter, eneste seriøse problemet jeg har hatt bortsett fra noen andre småproblemer som ikke er Tele2's sin skyld.

Koster 379kr i måneden, UPC har samme bare mer utlinje. Men kundeservicen til Tele2 er god. :) Har vært ADSL kunde hos de i ca. 1 1/2 år.

Om du vurderer Tele2: http://www.tele2.no/privat/internett/

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
hva er ifrastruktur?

Infrastruktur er vel eksisterende og planlagt utbygging av f.eks veier, elektrisitetsforsyning, telekommunikasjon og it....Greier ikke og forklare det bedre... :whistle:

Hvis du ikke kommer på BC egne sentraler så blir det litt dyrere siden Telenor skal jo ha sitt da...Har du undersøkt at du ikke kan komme på BC egne sentraler da...

Endret av Znoken
Lenke til kommentar
hva er ifrastruktur?

Infrastruktur er vel eksisterende og planlagt utbygging av f.eks veier, elektrisitetsforsyning, telekommunikasjon og it....Greier ikke og forklare det bedre... :whistle:

ok

for at det skal koste 500 .- i mnd så må e ha det.......har telefon(telenor), vei, hus og nett(telenor)

edit:priser

Endret av dudee
Lenke til kommentar

Ta en telefon sjekk på Bluecom sin side for og se om du kommer på BC egen sentral eller Telenor sin...

Fordeler BlueCom ADSL

Fast pris og ingen nedlastnings-begrensning

Gratis sikkerhetspakke

Norges beste kundeservice

Eget hjemmesideområde og 5 e-postkontoer

Mulighet for fast IP-adresse

Ingen brukernavn og passord

Kan installeres uten telefon i huset (tillegg 79 kr per mnd)

Kort leveringstid (2-4 uker)

Bindingstid: Kun 12 mnd

Btw...hvis du går for BC f.eks så kan jeg verve deg så får du 1 mnd gratis adsl og det samme gjør jeg...Dette er bare et eks..da...Verver du 12 stk så får du 1 år gratis adsl...

Endret av Znoken
Lenke til kommentar
Ta en telefon sjekk på Bluecom sin side for og se om du kommer på BC egen sentral eller Telenor sin...

Fordeler BlueCom ADSL

Fast pris og ingen nedlastnings-begrensning

Gratis sikkerhetspakke

Norges beste kundeservice

Eget hjemmesideområde og 5 e-postkontoer

Mulighet for fast IP-adresse

Ingen brukernavn og passord

Kan installeres uten telefon i huset (tillegg 79 kr per mnd)

Kort leveringstid (2-4 uker)

Bindingstid: Kun 12 mnd

da blir det på 549,- i mnd :(

Lenke til kommentar
Ville tatt en telefon til BC da for og høre om de har planer om og bygge ut en egen sentral der hvor du bor....De bygger veldig mye ut så du skal ikke se bort ifra at de gjør det også der du bor.... :yes:

Kundeservice BC: 81533222

svarer ikke..... :no:

EDIT: var det jeg gjorde/ringte

Endret av dudee
Lenke til kommentar

Jeg hadde tidligere Bluecom, helt til jeg flyttet på studenthjem og fikk 100mbit. Men jeg hadde aldri problemer med bluecom, linja var stabil.. ikke en eneste gang at det var problemer med linja. Supporten hos Bluecom er også utrolig god i forhold til de andre store bredbåndsselskapene.. Så hvis du kan få bredbånd fra Blucom så gå for det !

Lenke til kommentar

Dudee; UPC kan dessverre ikke levere deg Chello Internett i Arendal, da dette er utenfor kabelnettet deres. Men om du flytter til Vest- eller Østlandet så kan det hende at du kan nyte godt av tilbudet ;)

Du bør heller snuse nærmere på LOS, eller andre kjente aktører som NextGenTel, BlueCom eller Catch.

LOS har en 4mbit linje til kr 399,- pr mnd.

Kampanjetilbud!

Vi spanderer den første måneden. (verdi 399,-)

Modem og etablering inkludert.

(verdi kr. 998,-)

Endret av Svoosj
Lenke til kommentar
Dudee; UPC kan dessverre ikke levere deg Chello Internett i Arendal, da dette er utenfor kabelnettet deres. Men om du flytter til Vest- eller Østlandet så kan det hende at du kan nyte godt av tilbudet ;)

Du bør heller snuse nærmere på LOS, eller andre kjente aktører som NextGenTel, BlueCom eller Catch.

LOS har en 4mbit linje til kr 399,- pr mnd.

Kampanjetilbud!

Vi spanderer den første måneden. (verdi 399,-)

Modem og etablering inkludert.

(verdi kr. 998,-)

etter som e ikke har tenkt å flytte så ser e på de andre

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg Direct connect. En liten bredbåndsleverandør, men av alle bredbåndsleverandørene jeg har snakket med/vært kunde av er de i særstilling de mest hjelpsomme, hyggelige og løsningsorienterte av alle.

Prisene de tilbyr er også helt ok. Dessuten får man et navn å forholde seg til når man snakker med de, og det er mer enn hva jeg kan si om de fleste av de.

Anbefales!

http://www.directconnect.no

Dersom du lurer på nextgentel sier den artikkelen vel litt? Søk på forumet her også så får d

http://www.digi.no/php/art.php?id=266642

------------

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...