Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ny linje, hva er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være en ide å nevne bosted..

Her hvor jeg bor (Odda i hordaland) så er den lokale bredbåndsleverandøren den absolutt beste..

Pluss at en 2mbit linje hos dem koster mindre enn 1mbit fra telenor!! (jeg har 4mbit som alltid blir målt til litt over 4100).

Kan være det er noe lokalt hos deg også..

Lenke til kommentar
Kan være en ide å nevne bosted..

Her hvor jeg bor (Odda i hordaland) så er den lokale bredbåndsleverandøren den absolutt beste..

Pluss at en 2mbit linje hos dem koster mindre enn 1mbit fra telenor!! (jeg har 4mbit som alltid blir målt til litt over 4100).

Kan være det er noe lokalt hos deg også..

bor i arendal.....en i klassen har bluecom tror jeg 4mbt

Lenke til kommentar

Personlig holder jeg meg langt unna tele2 etter de for noen år siden sendte regninger i alle retninger til folk som ikke brukte dem..

Husker det var mye rettsaker og styr med det firmaet..

De driver visst fremdeles og maser på en jeg kjenner, han sender bare alle brev videre uåpnet til advokaten sin :!:

Lenke til kommentar
Personlig holder jeg meg langt unna tele2 etter de for noen år siden sendte regninger i alle retninger til folk som ikke brukte dem..

Husker det var mye rettsaker og styr med det firmaet..

De driver visst fremdeles og maser på en jeg kjenner, han sender bare alle brev videre uåpnet til advokaten sin :!:

ok

:D

Lenke til kommentar
Da vil jeg si.. gå for NGT.. kansje dårlig kundeservice til tider, men ellers er det absolutt ingenting å klage på :thumbup:

Nextgentel

så ganske bra ut det der

har hørt mye bra om bluecom... er det noen som har noen erfaringer?

EDIT: så lik ut i pris til ngt...kansje litt dyrere

Har hatt Bluecom i snart 1 år og har tidligere hatt Tiscali og Tele2...BC er overlegne når det både gjelder service, support og oppetid er nå min erfaring...Jeg har 4400/640 men den reelle farten er pr.dagsdato 4550/545...Vil absolutt anbefale BC.... :thumbup: Når det gjelder pris så syns jeg ikke 499,-nkr pr mnd er mye når man får en stabil linje og en veldig bra kundeservice med på kjøpet i forhold til andre isp`ere...Ringer du supporten så svarer de veldig raskt...Har vel kun ringt de 2 ganger på 1 år og da har de svart omgående.....

Lenke til kommentar

Har selv Bluecom,de er å anbefalle.Har hastighet 4000\400.Sitter på en sentral som er eid av Telenor.Har tatt linjesøk på Telenor sin hjemmeside,og det meste de kunne gi meg er 2000\200.Syns detter er litt rart att man får mere av de som leier sentarlen,enn de som eier den.Vil anbefalle deg å søke på de forskjellige levrandører av hva de kan tilby deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...