Gå til innhold

Kjøpe "gammel" XBOX eller vente på 360?

bajazzo

Anbefalte innlegg

Hei

Har planer om å anskaffe modifisert XBOX, først og fremst for å bruke den som mediesenter og spille av film og musikk som jeg har liggende på pc. Spørsmålet er da om jeg bør kjøpe dagens utgave eller om jeg like gjerne kan vente på 360 som etter det jeg forstår har mulighet for avspilling av mediefiler uten modifisering?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten umulig å tape på en av dagens xbox sålenge de er chippet, kan stikke til alle kamerater som har en og få gratis spill (ikke en oppfordring til det selvsagt), den spiller av omtrent alt man hiver i den og det skal fortsette å bli produsert spill til den i 3-5 år til ifølge Bill...

Edit: min også blir brukt til mediacenter, sitter og ser filmer og serier dagen lang ;)

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar

Begge er best da :p

Her er hva xbox 360 skal kunne spille:

Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD

Er ikke support for divx engang.. :(

Ble skikkelig skuffet av den lille listen, er jo ikke mer enn en dvd-spiller fra rimi klarer (utenom cd/dvd-rom)..

DERFOR er det kjekt med en moddet xbox, den tar omtrent alle formater..

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
Spar opp til en brukbar PC i stedet.

"Har planer om å anskaffe modifisert XBOX, først og fremst for å bruke den som mediesenter og spille av film og musikk som jeg har liggende på pc."

Dette er altså utgangspunktet. Hvorfor anbefaler du han da å kjøpe en brukbar PC i tillegg til den han allerede har, istedet for å kjøpe en modifisert xbox? Hvordan har du tenkt at dette skal settes opp? Hvor mange modifiserte xbox'er kan han kjøpe til samme prisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...