bajazzo Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei Har planer om å anskaffe modifisert XBOX, først og fremst for å bruke den som mediesenter og spille av film og musikk som jeg har liggende på pc. Spørsmålet er da om jeg bør kjøpe dagens utgave eller om jeg like gjerne kan vente på 360 som etter det jeg forstår har mulighet for avspilling av mediefiler uten modifisering? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg hadde ventet... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg har masse spill til min Xbox, men bruker den utelukkende til avspilling av filmer og musikk. Spilling gjør jeg så og si bare på PCen uansett, så jeg syns Xboxen er genial som en mediamaskin. Xboxen min er selvmoddet med en DuoX2-chip, og montert med en 160GB 5400rpm Seagate-disk. Herlig kombinasjon Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Nesten umulig å tape på en av dagens xbox sålenge de er chippet, kan stikke til alle kamerater som har en og få gratis spill (ikke en oppfordring til det selvsagt), den spiller av omtrent alt man hiver i den og det skal fortsette å bli produsert spill til den i 3-5 år til ifølge Bill... Edit: min også blir brukt til mediacenter, sitter og ser filmer og serier dagen lang Endret 21. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg ville ha kjøpt meg en Modda XBox. Skal du ha deg Xbox 360 anbefaler jeg å forhåndsbestille her: Xbox 360 Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du burde vente... Da får du en mye bedre box som leser av flere formater har mediacenter pluss at du har garantien... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Xbox 360 leser mindre formater enn en av dagens chippede xboxer... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Spar opp til en brukbar PC i stedet. Lenke til kommentar
€rl€nd Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg ville ventet på 360... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Begge er best da Her er hva xbox 360 skal kunne spille: Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD Er ikke support for divx engang.. Ble skikkelig skuffet av den lille listen, er jo ikke mer enn en dvd-spiller fra rimi klarer (utenom cd/dvd-rom).. DERFOR er det kjekt med en moddet xbox, den tar omtrent alle formater.. Endret 21. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 så hiver du inn linux hvis du trenger noe mer Lenke til kommentar
Toa Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Spar opp til en brukbar PC i stedet. "Har planer om å anskaffe modifisert XBOX, først og fremst for å bruke den som mediesenter og spille av film og musikk som jeg har liggende på pc." Dette er altså utgangspunktet. Hvorfor anbefaler du han da å kjøpe en brukbar PC i tillegg til den han allerede har, istedet for å kjøpe en modifisert xbox? Hvordan har du tenkt at dette skal settes opp? Hvor mange modifiserte xbox'er kan han kjøpe til samme prisen? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kjøp xbox dersom det er mediasenter du vil ha. De som anbefaler PC har neppe prøvd modda xbox. Er du en konsoll-spiller er nok 360 et must. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 XBOX360 vil bare være delvis bakoverkompatibel med XBOX, så det er ikke helt bortkastet å kjøpe seg en XBOX nå. Har du derimot litt trang økonomi, ville jeg heller ventet til XBOX360 blir sluppet 2. desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå