LtdEdFred Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Heisann. Jeg har hørt at Athlon XP prossesorene er MEGET godt egnet for Windows XP(altså at Win XP på Athlon XP er bedre enn Win XP på Intel Pc'er. Er dette riktig eller ville bare Athlon at prossesorene deres skulle blir assosiert med den nye Windows utgaven? Føler dere andre at det er færre som ser Emnet ditt vis du legger det inn i f.eks "ProgramVare"?. De fleste sjekker vel bare "Alt Om Data" eller tar je feil? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Quote: Heisann. Jeg har hørt at Athlon XP prossesorene er MEGET godt egnet for Windows XP(altså at Win XP på Athlon XP er bedre enn Win XP på Intel Pc'er. utgaven? Si det heller slik at WinXP drar mer kraft ut av CPUen din enn andre windows versjoner, men det kan umulig være av noen særlig betydning. Å si at AtlonXP er bedre i WinXP enn Intel CPUer i WinXP er veldig kontroversielt. Quote: Er dette riktig eller ville bare Athlon at prossesorene deres skulle blir assosiert med den nye Windows Ikke helt heldig med den. Er ikke Athlon som produserer en CPU som heter XP :wink: Quote: Føler dere andre at det er færre som ser Emnet ditt vis du legger det inn i f.eks "ProgramVare"?. De fleste sjekker vel bare "Alt Om Data" eller tar je feil? Stemmer nok det. Personlig leser jeg veldig sjelden programvare folderen. Lite interessant der. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 Er dette riktig eller ville bare Athlon at prossesorene deres skulle blir assosiert med den nye Windows Quote: Ikke helt heldig med den. Er ikke Athlon som produserer en CPU som heter XP :wink: Mente AMD *rødmer* Quote: Føler dere andre at det er færre som ser Emnet ditt vis du legger det inn i f.eks "ProgramVare"?. De fleste sjekker vel bare "Alt Om Data" eller tar je feil? Quote: Stemmer nok det. Personlig leser jeg veldig sjelden programvare folderen. Lite interessant der. Det burde du starte meg og alle andre også. Så slipper vi å overfylle "Alt Om Data" kategorien med masse skjermkort og programvare spm. Og heller bruke den til ukategoriserbare emner Lenke til kommentar
HagEnuK Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 AMD Prosesorer er Opptimalisert for WinXp. altså WinXp er spesielt skrivd for AMD. Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Quote: On 2001-11-29 17:45, HagEnuK skrev:AMD Prosesorer er Opptimalisert for WinXp.altså WinXp er spesielt skrivd for AMD. Hihi. Neppe. Tror Intel betalte penger til microsoft for å være offisiell partner ved XP-lanseringen. Genistrek av AMD å kalle prosessoren AthlonXP. :smile: kelv Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Quote: On 2001-11-29 17:45, HagEnuK skrev:AMD Prosesorer er Opptimalisert for WinXp.altså WinXp er spesielt skrivd for AMD. Og jeg er rikere enn Bill Gates. XP trekker mer CPU - ergo det vil virke bedre på en Athlon XP (1500~1900) enn en Tbird 1GHz. Tror nok der er langt mer P4 optimalisering av 2 grunner. 1. Intel og M$ samarbeider mer en M$ og AMD og Intel har "bedriftsmarkedet" der de betalende kundene er i sin hule hånd 2. P4 er også hovedtest platformen XP er utviklet på (vistnok) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå