Gå til innhold

Ultraportabel, støyfri, kraftig!

eSik

Anbefalte innlegg

Ønsker tips til en ultraportabel pc. Har følgende krav:

- Støyfri

- Høy ytelse

- Vekt under 2kg

- Widescreen

Grafikkort har ingenting å si, eneste tunge applikasjoner som vil bli brukt er Photoshop og Premiere.

Har for tiden en MSI S260 1,86ghz med 2GB minne. Er fornøyd med vekt og skjerm på denne, men syntes den støyer for mye og skulle gjerne hatt høyere ytelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Acer 3212WXMi er TOTALT støyfri ved bruk av batteri og notatbruk, støyer mer ved bruk av AC og tunge oppgaver. Den gir ekstremt mye for pengene, sjekk ut trådene om 3212 er i forumet

Men! Du glemte en liten ting. Den er ikke ultraportabel. Vekta på den er over 2kg.

sant, glemte det, men den er alikevel veldig lett, og ekstremt bærebar. ettersom skjermen er widescreen ser den meget liten og nett ut

Lenke til kommentar

Det har pent lite å si at Sony ikke selger sine maskiner i Norge, da jeg bor i Australia. Nordisk keyboard er totalt unødvendig for min del, funker like bra med nordisk tastatursett i Windows. Jeg ser ikke på tastene når jeg skriver uansett....

Lenke til kommentar
Det har pent lite å si at Sony ikke selger sine maskiner i Norge, da jeg bor i Australia. Nordisk keyboard er totalt unødvendig for min del, funker like bra med nordisk tastatursett i Windows. Jeg ser ikke på tastene når jeg skriver uansett....

Neivel, men det har noe å si for en del folk og derfor nevner jeg det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...