Fl@meboy Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ja hva er skikkelig LAN musikk? Jeg skal på et LAN med over 100stk på da...også skal jeg være dj Jeg er ikke sikker på hvilken musikk jeg skal spille Kom med LAN sanger her Lenke til kommentar
whom Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ikke gjør på med masse techno. Galaxy o.l mer tragisk kan det ikke bli. Åpen for et LAN med normal musikk til en forandring? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Rosa helikopter Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Ikke gjør på med masse techno. Galaxy o.l mer tragisk kan det ikke bli.Åpen for et LAN med normal musikk til en forandring? Jeg tenkte på det samme...men må jo ha noe technno da:P ellers vil jeg jo forbys:D Kom med skikkelige forslag ikke "Rosa helikopter" den sliter Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Spill vanlig musikk. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 80 talls rock, les; Twisted Sister, WASP, Judas Priest osv.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Uansett hva du gjør: SPILL VARIERT! Sikkert masse folk som liker forskjellig musikk; trance, metal, death metal, rock, pop, osv. Så prøv å blande litt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kan Galaxee kalles Techno? Prodigy har masse bra. Infected Mushroom klarer veldig mange å høre på også. Lenke til kommentar
whom Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kan Galaxee kalles Techno? Prodigy har masse bra. Infected Mushroom klarer veldig mange å høre på også. Galaxee er vel techno. Fæl musikk. Infected Mushroom derimot, er trance. Så trance sammen med annet godt blandet musikk ville passet meg bra. Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Infected mushrooms er ikke trance nei. Psychedelic/psychedelic techno. edit; Evt kan det også regnes som GOA trance, noe som ikke er i nærheten av vanlig "konvers" trance du hører på radio.. Endret 21. september 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 som sagt, variert! creedence metallica techno sikkert litt rap ol. rage against the machine rammstein slipknot pantera f.eks.. Lenke til kommentar
€rl€nd Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ikke dundre på med techno... ha helst litt variert musikk! Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 RUSH! Det lanet som spilte rush hadde jeg også trivdes på Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Heavy Metal, Power Metal og puddelrock slår sjelden feil når mange mennesker er til stede. Judas Priest Iron Maiden Rhapsody Pagan's Mind Twisted Sister AC/DC KISS osv... Tidenes LAN-låt: Pagan's Mind - Aegean Shores Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg sier som nesten alle andre i denne tråden: Spill variert! Fra Metallica til Groove Coverage. Det er folk som hører på alt mulig.. Btw: Siden dette er et lan, så skal jo folk sitte våkne hele natten. Så når klokka nærmer seg 4-5 på morgenen, så fyrer du igang noe svensktopp! Slår aldri feil. Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 kom Igen Lena (Håkan Hällström) klokka halv 4 da begyner folk å hoppe rundt. Husk: Full guffe! Lenke til kommentar
Kosmonaut! Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Heavy Metal, Power Metal og puddelrock slår sjelden feil når mange mennesker er til stede. Kan jeg aldri se for meg. I den tiden jeg brukte å være på LAN var det melodien jeg har lagt til som folk flest spilte på høytalerne sine (spilles best i winamp 2,81 og tidligere, hvor den får sin fulle lengde (3:12)) Det var også en Rosa Helikopter-bølge, som endte med at den sangen ble forbydd på mange LAN class05.mod Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Spill noen Soundtracks fra spillene som spilles på LAN'et. Skal love deg at de blir godt tatt i mot! Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Spill noen Soundtracks fra spillene som spilles på LAN'et. Skal love deg at de blir godt tatt i mot! Sangen fra CS 1.6 om igjen og om igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå