Gå til innhold

Språkreiser, noen erfaringer?

lokeland

Anbefalte innlegg

Har vurdert å ta en språkreiser til Los Angeles, USA i sommer. Jeg er snart 15 år, og er IKKE rik. Ca. 20k + lommepenger så jeg det kosta.

SÅ det kommer jo fort opp i 25k! Men er det verdt det? Synes det virker veldig interessant og for meg vil det nok være en stor opplevelse fordi jeg bare har vært i Norge, Sverige og England.

Dette er med EF Språkreiser, og grunnen til at jeg har sjekka ut de litt er at engelsklærern min jobber som guide der og anbefale det, naturligvis..

Noen som har vært på språkreise? Erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*være snill å svare på posten din*

språkreise er sikkert en spennende opplevelse! Men har ikke hørt et eneste bra ord om EF-SPRÅKREISER. De har visst dårlig opplegg og dårlig med informasjon! Viss jeg var deg ville jeg heller ventet noen år til jeg var gammel nok til å reise ut alene evt med noen kompiser! Tror det er like greit!

Lenke til kommentar
*være snill å svare på posten din*

språkreise er sikkert en spennende opplevelse! Men har ikke hørt et eneste bra ord om EF-SPRÅKREISER. De har visst dårlig opplegg og dårlig med informasjon! Viss jeg var deg ville jeg heller ventet noen år til jeg var gammel nok til å reise ut alene evt med noen kompiser! Tror det er like greit!

What she said...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...