Broseen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Noen som vet om dette kameraet kan brukes som webcam? http://www.sony.no/view/ShowProduct.action...gory=CAM+MiniDV Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 USB-streaming ja Ettersom det tilbyr USB-streaming, ville eg vorte overraska om ein ikkje kunne bruke det som webcam... Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Sitter med kameraet her nå, det funker som webcam. Lenke til kommentar
Dannio Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg sitter å prøver å få dette kameraet til å fungere, men når jeg f.eks tester i webcam innstillingene i MSN messenger, så kommer kun den blå standard skjermen opp i vinduet der bildet skulle vært. Dette er altså når kameraet står i "play/edit" modus, om jeg endrer det til "camera-tape" får jeg bilde på lcd-displayet på kamereaet, men usb-tilkoblingen kobler fra. Dette er slik det skal fungere, men hvordan får man da streamet live bilde fra kameraet inn på pc'n når usb tilkoblingen kun fungerer på "play/edit", og der er det kun blå skjerm? Jeg har lest flere steder på nettet at dette går an, men har aldri funnet noen beskrivelse på hvordan det gjøres.. Anyone? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Tror jeg brukte firewire når jeg fikk det til. Da kom det opp automatisk. Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 På kameramenyen så er det et sted som du må sette USB-stream til ON... Er det det nå? Trykke på FN nede i høyre hjørne, bla deg ved hjelp av pilene til en meny hvor du ser noe om Clock og USB-Stream, sette USB-stream til on. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå