Gå til innhold

Ny side, deres mening ønskes

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste jobbet med en ny nettside. Etter mye jobbing endte jeg opp med dette: Twisting Hazards

Jeg er ute etter å høre hva dere syns om siden. Designmessig og på hvordan den er kodet. Tips til mer innhold sier jeg heller ikke nei til :)

Håper gjesteboken fungerer som den skal nå, har stresset livet av meg for å få den i orden. Uten noen php kunnskaper har jeg klart å få det til likevel, php er egentlig ganske logisk når man får det opp i fanget. Hadde vært værre om jeg skulle laget scriptet selv, hehe. Men layoutet på gjesteboken har jeg selvfølgelig redigert til selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt greit for et lite kresent publikum.

- De svarte rammene er vanskelige for øyet.

- Headerbildet tar 100% av fokus.

- Menyen er vanskelig å lese for øyet. Svart/hvitt er en den verste blandingen når det gjelder internett.

- For mye kontrast generelt. Det er en vanskelig balanse, men i dette tilfellet er det for meget. Jeg tenker på fargekontraster; den oransje fargen i menyen passer ikke med den uttynnede gråfargen som bakgrunn.

- Feltet med sidetreff, V3 osv er litt rotete. Denne skulle kanskje vært fjernet, i det minste ryddet opp i.

- AA i menyen er kjipt. Og en ulempe for deg som webmaster.

- Luft i footer?

Endret av Jonas Drange
Lenke til kommentar
Helt greit for et lite kresent publikum.

- De svarte rammene er vanskelige for øyet.

- Headerbildet tar 100% av fokus.

- Menyen er vanskelig å lese for øyet. Svart/hvitt er en den verste blandingen når det gjelder internett.

- For mye kontrast generelt. Det er en vanskelig balanse, men i dette tilfellet er det for meget. Jeg tenker på fargekontraster; den oransje fargen i menyen passer ikke med den uttynnede gråfargen som bakgrunn.

- Feltet med sidetreff, V3 osv er litt rotete. Denne skulle kanskje vært fjernet, i det minste ryddet opp i.

- AA i menyen er kjipt. Og en ulempe for deg som webmaster.

- Luft i footer?

Hva mener du med AA i menyen?

Lenke til kommentar

Skal ikke kommentere deisignet/koden, men vil gjerne tillatte meg selv og kommentere innholdet litt.

For en utenforstående bruker som meg selv så er det veldig vanskelig å skjønne hva dere driver med når det ikke står noe info om dette(hvertfall ikke på forsiden). Dertte er sikkert en selvfølge for dere, men sleng med litt info om hva dette er for noe på index siden.

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Jeg føler det blir litt for "mye" rett og slett.. For mange kanter og farger, og veldig ustrukturert. Orangefarga var gtselig, og er noe jeg ville blitt kvitt fort.

Dette er en side om sport, ja?

The reason to do this whole thing is because it's FUN. And anything that's fun is worth doing.

sier ikke noe det.

Og hvorfor skriver dere på engelsk?

Denne sida minner meg alt for mye om en hviklen som helst cs-klanside. Dere må få inn lette farger, pene kanter og fargesammensetninger som er litt "sporty". :) Dere har brukt et dårlig bilde i headeren (dårlig oppløsning hovedsaklig) og dette trekker mye ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...