Aisutora Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg har i det siste jobbet med en ny nettside. Etter mye jobbing endte jeg opp med dette: Twisting Hazards Jeg er ute etter å høre hva dere syns om siden. Designmessig og på hvordan den er kodet. Tips til mer innhold sier jeg heller ikke nei til Håper gjesteboken fungerer som den skal nå, har stresset livet av meg for å få den i orden. Uten noen php kunnskaper har jeg klart å få det til likevel, php er egentlig ganske logisk når man får det opp i fanget. Hadde vært værre om jeg skulle laget scriptet selv, hehe. Men layoutet på gjesteboken har jeg selvfølgelig redigert til selv. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hvorfor loader jeg 450 kB? Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 På grunn av bildene nederst på siden og at de fleste bildene i designet er png. Sorry. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 png gir faktisk bedre kvalitet/størrelse så det er en dårlig unskyldning. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Helt greit for et lite kresent publikum. - De svarte rammene er vanskelige for øyet. - Headerbildet tar 100% av fokus. - Menyen er vanskelig å lese for øyet. Svart/hvitt er en den verste blandingen når det gjelder internett. - For mye kontrast generelt. Det er en vanskelig balanse, men i dette tilfellet er det for meget. Jeg tenker på fargekontraster; den oransje fargen i menyen passer ikke med den uttynnede gråfargen som bakgrunn. - Feltet med sidetreff, V3 osv er litt rotete. Denne skulle kanskje vært fjernet, i det minste ryddet opp i. - AA i menyen er kjipt. Og en ulempe for deg som webmaster. - Luft i footer? Endret 21. september 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Helt greit for et lite kresent publikum. - De svarte rammene er vanskelige for øyet. - Headerbildet tar 100% av fokus. - Menyen er vanskelig å lese for øyet. Svart/hvitt er en den verste blandingen når det gjelder internett. - For mye kontrast generelt. Det er en vanskelig balanse, men i dette tilfellet er det for meget. Jeg tenker på fargekontraster; den oransje fargen i menyen passer ikke med den uttynnede gråfargen som bakgrunn. - Feltet med sidetreff, V3 osv er litt rotete. Denne skulle kanskje vært fjernet, i det minste ryddet opp i. - AA i menyen er kjipt. Og en ulempe for deg som webmaster. - Luft i footer? Hva mener du med AA i menyen? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Anti Aliasing = Smooth, Sharp, Strong, Crisp. Det er ikke tekst i HTML-dokumentet. Dette er ikke bra. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Skal ikke kommentere deisignet/koden, men vil gjerne tillatte meg selv og kommentere innholdet litt. For en utenforstående bruker som meg selv så er det veldig vanskelig å skjønne hva dere driver med når det ikke står noe info om dette(hvertfall ikke på forsiden). Dertte er sikkert en selvfølge for dere, men sleng med litt info om hva dette er for noe på index siden. Endret 21. september 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Det er det man har about siden til. Det er bare til å ta en titt på menyen så er du der. Der står det klart og tydelig hva som er greia. Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 ville nok ha begynt på nytt... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg føler det blir litt for "mye" rett og slett.. For mange kanter og farger, og veldig ustrukturert. Orangefarga var gtselig, og er noe jeg ville blitt kvitt fort. Dette er en side om sport, ja? The reason to do this whole thing is because it's FUN. And anything that's fun is worth doing. sier ikke noe det. Og hvorfor skriver dere på engelsk? Denne sida minner meg alt for mye om en hviklen som helst cs-klanside. Dere må få inn lette farger, pene kanter og fargesammensetninger som er litt "sporty". Dere har brukt et dårlig bilde i headeren (dårlig oppløsning hovedsaklig) og dette trekker mye ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå