Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 . [ bookmark ] . . Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg har en theme hjemme som jeg lagde til min W800i. Og har tenkt å lage flere. Skal prøve å huske å legge den ut her når jeg kommer meg hjem fra jobb. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Her er da themet som jeg har lagd til W800i. Bakgrunnen er lagd av gutta på Little Gamers. Jeg har bare fiksa den sånn at det blir et kult theme for tlf. LINK TIL THEME Endret 23. november 2005 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
Late Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 fét den ass jeg har også lagd en theme Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 fét den ass jeg har også lagd en theme 5155043[/snapback] Jeg sende mail til little gamers folka, spurte om det var greit at jeg la den ut på nettet og sånt. Madsen så ut til å like den han Men fett da, legg ut theme du og da. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg lagde en ny theme til min W800i i dag, tenkte jeg skulle legge den ut her og kanskje få litt liv i denne tråden. Denne er for fans av Prison Break serien. Jeg lagde den utifra en bakgrunn som man finner på internettsiden for serien. Her er themet: HER ER THEMET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå