Gå til innhold

Ressurstråd for K750i/W800i - themes, bakgrunner++


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er en rykende fersk mobilfanatiker. Ble interessert først mandag, faktisk, etter å ha fått fingrene i en K750i. Tanken var at det skulle være en midlertidig mobil jeg kunne bruke mens jeg ventet på P950. Det viser seg nå at dette er en sak jeg kommer til å ha mange koselige timer med, spesielt med tanke på at jeg skal i militæret om 4 dager.

 

Jeg ønsket å lage en tråd som tok for seg alt slags ting man kan putte inn på en K750i. For min del er det viktig at mobilen jeg bruker er konfigurert til å passe akkurat meg. Både themes, toner og bilder er veldig viktig for meg. Jeg har brukt denne dagen/natten på å mekke noen egne themes og bakgrunner som jeg legger ut her. Så tenkte jeg at de som ville kunne lage egne themes og dele dem med andre brukere slik at vi ender opp med mye snask til mobilen.

 

Bakgrunner:

Alle bakgrunnene er .PNG og ser kanskje litt mørke ut, men skjermen på K750i har ikke helt riktige verdier i forhold til pc-skjermer. Selvfølgelig har de nøyaktig samme mål som standard bildene som fulgte med mobilen.

 

Themes jeg har laget:

 

Fight Club (klikk på bilde for større versjon)

 

fightclubtheme.gif

Last ned (184k)

 

Sin City (klikk på bilde for større versjon)

 

sincitytheme.gif

Last ned (243k)

 

Jeg bruker Themes Creator for å lage themes. Lekende lett.

 

 

Andre themes:

Meldingslyder:

  • Western - Fikset den selv. Morsom.

 

 

Kom gjerne med egne themes, meldingslyder, bakgrunner, evt linker til sider hvor dette er tilgjengelig. Jeg er så grønn at det er skummelt, men kan forhåpentligvis lære noe mer på denne måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Har selv Themes Creator.. Skal funke på k500 i iallefall... Sikkert k 700 i også...

 

Edit: Skriveleif :wallbash:

5042948[/snapback]

 

den nyeste versionen av "Themes creator" har støtte for alle dagens se tlf er ;) det første man gjør når programmet starter er å velge vilken tlf man skal lage "theme" til ;)

Themes creator finne så www.sonyericsson.com et sted under(fun/downloads).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...