Gå til innhold

Hester og ekskrementer på vei og fortau

Villmink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som rir på hester er som oftest noen frekke jævler her rundtom..

Jeg drev og fixa på en moped en dag, så jeg kjørte noen ganger fram og tilbake på et byggefelt / hovedvei for å teste om den funka..

Etter en stund kom det noen hestejævler ridende, og klikker på MEG for at jeg kjører et MOTORISERT KJØRETØY på vei som er lagd for KJØRETØY.

Og de hestejævlene sa at de jævla hesten hadde førsteretten og at de skulle klage til hestesjefen..

Fy faen som jeg hater slike jævler..

Og driter på fortau overalt..

Lenke til kommentar
I den tiden jeg syklet var hestedrit på sykkelstien fare nr.1!

Hester har ikke et eneste bruksområde lenger, bortsett fra underholdning for 12år gamle jenter.

Akkurat som jeg skulle sagt det selv. vekk med hestene, i hvertfall som underholdning til unger som synest riding langs traffikert vei er svinkult.

Lenke til kommentar

Det heter sykkel - og gang sti? tar jeg feil?

Hvorfor I alle dager skal man tvinge en hest inn i gater der de kan bli skremt av biler? Om hestene ikke blir skremt, da er dette også farlig for da tror kanskje hesten at bilene ikke er farlige - akkurat som med elgen..

De har rett de som sier at heste-dritt ikke lukter, men det er forferdelig stygt at det ligger klanker overalt..

I nærområdet er det noen som har hest, men de er flinke med å ikke ri på veien og gangsti. Har ikke sett en eneste heste-bæsj på en ganske lang stund.

Lenke til kommentar

hvor jævlig er det vel ikke å finne en søppelbøtte midt i sentrum, eller et akseptabelt sted å kaste fra seg dritten?

Det er ikke så jævlig vanskelig, det står som regel minst en søppelbøtte i hver eneste gate. Jeg har hvertfall sjelden problemer med å finne en når jeg har hundepose med innhold å kvitte meg med.

5. Personen har nå enten med en god porsjon flaks for å ha klart å komme gjennom nåløyet å ikke tiltrekke seg oppmerksomhet rekende rundt i byen på jakt etter en søppelbøtte og i tillegg prøve å komme seg opp på en hest, som kanskje er litt urolig blitt. Eller personen har innsett at den må gå med en pose med møkk i ene hånden og hesten i den andre. Og jeg tror faktisk mange mennesker foretrekker ryttere sittende oppå hesten enn gående ved siden av.

Hvis man er redd for litt oppmerksomhet burde man velge seg annet selskap enn en hest på byturer. Har inntrykk av at disse rytterne nettopp er ute etter oppmerksomhet.

* Andre ting kan også skje:

*Hesten kan bli skremt av at to biler som finner det for godt å kjøre i hverandre, samtidig som du bøyer deg ned for å ta møkken. Klarte du å holde hesten forsvarlig? Nei. Regnes det da som din feil at hesten sneiet borti noen biler og løp over/skremte noen venner av deg? Ja...

* Hesten sparker noen over ende, fordi du ikke får fulgt med. Du har dermed automatisk skylda.

* Folk maser rundt deg, fordi hesten din er i veien.

Sikkert andre ting som jeg ikke husker akkurat nå.

Ettersom disse dyrene er såpass farlige burde det jo rett og slett vært forbudt å la en spinkel 12 åring cruise rundt med et halvt tonn overnervøst sirkusdyr som kan lage fullt kaos om en relativt normal bysituasjon oppstår.

Binde den fast i noe, er faktisk mindre ansvarsfullt enn å bøye seg ned etter møkka. Man kan jo kanskje få noen til å plukke det opp, men hvem i en by, der folk ofte er travelt opptatt, vil stoppe opp for å hjelpe deg med å ta opp møkken?

Meldte du deg frivillig? :)

Jeg forlanger ikke at andre folk skal plukke opp det hunden min legger fra seg. Da jeg anskaffet hund innså jeg at jeg har et ansvar for å hindre at denne påfører samfunnet eller enkeltpersoner irritasjon eller ødeleggelser. Om man anskaffer et dyr som er latterlig stort i forhold til seg selv burde man faktisk føle større ansvar. De kan vel ta med seg en assistent eller moren sin til å plukke opp etter krigsmaskinen sin om man absolutt skal ha den med på bytur.

Lenke til kommentar

Hester har ikke et eneste bruksområde lenger, bortsett fra underholdning for 12år gamle jenter.

Mat?

Det er sant! La oss slakte alle! Ned med Penny klubben!

Så får alle mann salami på brødskiva :thumbup:

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Mat?

Du kan ri på den flere ganger, men du kan ikke slakte den flere ganger.

Leverpostei, Kyllingpostei, Kalkunpostei...

hestepostei ?

Gul boks med fola-fola-blakken utenpå :roll:

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...