sondy Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Heisann! Jeg holder på med en PC som det tilsynelatende er håpløst å få signal til skjermen fra. HKet er et MSI KM3M-V. "Alt" er på plass, men skjermen fyrer ikke når jeg booter opp. Har prøvd 3 forskjellige eldre PCI skjermkort, og den VGA-kontakten på HKet uten hell. Også resatt CMOS. MÅ HKet ha et AGP-kort for å funke? Har et eldre AGP-kort også, men det passer ikke i AGP-sokkelen pga. omvendt plassering av "skilleveggene" i sokkelen. Begynner å bli litt lei av dette Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Sjekket at monitoren er slått på, at kabelen er skikkelig i? Hadde en monitor tidligere som hadde dårlig kontakt på kabelen men kom plutselig i gang når jeg presset den inn Ofte kan det være enklere enn man tror.. Endret 21. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
sondy Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Hehe! Jeg kan jo legge til hva som var løsningen på denne saken nå da. Det viste seg at en jumper på HKet sto feil plassert. Kortet lages visst i 2 varianter (333 eller 400 MHz FSB) og jumperen sto på 400. Da jeg flyttet den til den andre posisjonen var alle sorger slokte. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå