Litejk Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 legg deg ned å lat som du er dau, eller tenk på dama/ den du liker best det gjør jeg og det funker fett! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Les litt i Nek 400 da sovner du fort, jeg blir ihvertfall veldig trøtt av den. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Les litt i Nek 400 da sovner du fort, jeg blir ihvertfall veldig trøtt av den. Den elektroboka er den mest geniale elektro har. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kom deg ut i hagen, sitt og spill litt gameboy e.l og spring et par runder rundt huset. Tips: Så få klær som mulig. Kulda har en positiv effekt på søvn. Du kan evt åpne vinduet når du skal sove Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 En joggetur gjør underverker. Ellers så pleier jeg å "se på" (dvs ha det stående på og bare ha et halvt øye på det) eller musikk av typen Eels - "Need some sleep" Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Tell sauer, det funker alltid Lenke til kommentar
Luv Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Heis forteltet et par ganger.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det der med å ikke få sove er en psykisk tilstand har jeg merka.. Før sleit jeg veldig med å få sove.. Lå alltid og tenkte på sinnsykt mye rart og planla det meste. Fikk ikke sove før flere timer etterpå.. Det har bedra seg veldig i det siste, heldigvis. Spesielt etter å ha fått verdens beste kjæreste Man blir litt mer avbalansert i personligheten.. Uansett, et godt tips; Les så fort du legger deg! Det funker ekstremt bra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Les litt i Nek 400 da sovner du fort, jeg blir ihvertfall veldig trøtt av den. Nek-400 er hat! Men den funker flott for å få sove, anbefaler det som står om våtrom Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Tenk på at du kobler fra først armene ved skulderfestet, og så kobler du av beina ved hoftene. Da ligger du der som en grønnsak( ) og ikke kan røre på noe annet enn hodet, og da føler du deg fort passe daff nok til å sovne. Funker for meg hver gang. Såklart må du ha øya igjen og ikke drikke mye før du legger deg, men de basic greiene kan vel alle.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Tenkte bare jeg kunne komme med et lite innspill til dere som sier at dere umulig får såve før kl. 1-2 på natten, eller senere for den saks skyld. Les dette. Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Tenkte bare jeg kunne komme med et lite innspill til dere som sier at dere umulig får såve før kl. 1-2 på natten, eller senere for den saks skyld. Les dette. Kjenner meg mye igjen i den artiklen, med et ganske viktig unntak. Jeg blir trøtt før klokken 1 - 2 på natten, men dette hjelper fint lite, får ikke sove uansett. Uansett en gladnyhet er at jeg fikk sove i natt. 3 mulige forklaringer på det; |: Har ikke sovet skikkelig på 2 døgn ||: Omøbelerte på rommet, flyttet senga til vinduet (som jeg hadde åpent i natt på tross av relativt lave temperaturer ute) |||: En time med organisasjonsteori på sengekanten :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 legg deg ned å lat som du er dau, eller tenk på dama/ den du liker best det gjør jeg og det funker fett! Tja, da får du stå. Så MÅ du runke. Funker fett det. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Les litt i Nek 400 da sovner du fort, jeg blir ihvertfall veldig trøtt av den. Den elektroboka er den mest geniale elektro har. Ja du synes den altså er spennende og lese i? Da er du blant de få som synes det er gøy og lese om Paragrafer om hvordan kabler og diverse skal legges +++mye mer rart. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Dette var rart! Kan anbefale en ting du garanter sovner av; En sau. to sau, tre sau....osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå