nahojdat Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Herregud.. Det går da ikke å anbefale folk å begynne med piller. Det er de dummeste innleggene jeg har lest på lenge Og å skryte av innsovnings piller pga "det er som å bli full" er bare barnslig å komme med når topic lager faktisk har søvnproblemer.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Av sove-piller. kanskje du blir søvnløs uten. Men ikke vrak. Da har du ikke sett grandtanta mi. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Av sove-piller. kanskje du blir søvnløs uten. Men ikke vrak. Da har du ikke sett grandtanta mi. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=472464 Du kan da for faen ikke anbefale alle og holde seg unna sovepiller, selv om din tante ble pillevrak. EDIT: Leif Endret 21. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Jeg føler at jeg er voksen nok til å bestemme selv om jeg vil ta piller eller ikke Ikke nødvendig for noen å hisse seg opp heller, da får jeg ihertfall ikke sove I utgangspunktet så vil jeg holde meg unna piller, men hvis ingenting annet hjelper så må jeg vel nesten prøve det. Trenger ikke sove-piller, dette har jeg ikke problemer med. Hva er disse innsovings-pillene dere snakker om? Er de reseptfrie? Tydelig at det er noen som har brukt slike. Noen andre bi-virkninger? Annet en at du føler deg full før du sovnet, for det kan jeg i aller høyeste grad takle. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Av sove-piller. kanskje du blir søvnløs uten. Men ikke vrak. Da har du ikke sett grandtanta mi. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=472464 Du kan da for faen ikke anbefale alle og holde seg unna sovepiller, selv om din tante ble pillevrak. EDIT: Leif Eh. Poenget er at du ikke har prøvd de over lengre tid (Regner med at du har prøvd det/bruker det), max noen år? Og tanta mi er ikke den eneste som har opplevd det. Endret 21. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Les den kjedligste pensumboka du har i et varmt rom. Da kanskje du vil sovne raskt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Av sove-piller. kanskje du blir søvnløs uten. Men ikke vrak. Da har du ikke sett grandtanta mi. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=472464 Du kan da for faen ikke anbefale alle og holde seg unna sovepiller, selv om din tante ble pillevrak. EDIT: Leif Eh. Poenget er at du ikke har prøvd de over lengre tid (Regner med at du har prøvd det/bruker det), max noen år? Og tanta mi er ikke den eneste som har opplevd det. Men du kan enda ikke si at man skal holde seg unna sovepiller, noen blir "pille-vrak". Noen styrer unna det helt fint. Enda sove-piller er ikke det mest avhengighet skapende heller. EDIT2: Hvordan pille-vrak? Får hun ikke sove? Eller hva? Trenger ikke spesifisere hvis du ikke vil.. Endret 21. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det vanligste blir vel at du ikke får sove uten piller, leverproblemer, magesår, ev.t. abstinenssymptomer ved fravær av piller... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Lys virker oppkvikkende på kroppen, så før du legger deg er det ikke lurt å eksponere seg for alt for sterkt lys. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) EDIT2: Hvordan pille-vrak? Får hun ikke sove? Eller hva?Trenger ikke spesifisere hvis du ikke vil.. Tror hun har store problemer med å sove, og så vidt jeg kan se har hun ufrivillig konstant risting i hendene, og hun har blitt ganske stor i forhold til det hun var. Helt sikkert mer og, men dette er det jeg vet. Endret 21. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Sliter selv med innsøvningsproblemer. Det går veldig i perioder egentlig. Kan gå i noen måneder uten å merke noe, så plutselig ligger jeg våken i timesvis før jeg kan søve i noen uker. Ekstremt irriterende. Har pågått lenge, men bare i uker av gangen heldigvis. Må prøve noen av disse tipsene her, og skal holde meg unna piller. Takk. Mennesker er visstnok innstilt på å sove to ganger om dagen. Prøv en "siesta" etter skolen eller noe sånt, selv om du ikke er spesielt trøtt. Har hørt at dette fungerer for en del, men desverre ikke alle. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg har også søvnproblemer innimellom. Den siestaen fungerer uheldigvis ikke på meg, det forårsaker bare at jeg ikke får sove på kvelden. :/ Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Gå til legen å få resept på innsovingspiller, disse skal du bruke i en fjortendagers periode så hjernen og kroppen skal bli vant med å sove på natta. Eneste bivirkningen er at du blir litt slapp i hele kroppen. Det er ikke som å bli full. Du oppfører deg også helt vanlig. Hadde funket for meg, hadde det ikke vært for at jeg etter en uke begynte å våkne midt på natta, 3-4 timer etter jeg hadde tatt pillen, med hodepine. Men du kan også få reseptfrie piller i butikken, som visstnok skal være laget av forskjellige planter og urter fra naturen. De smaker dritt og lukter vondt, men de funket bedre for meg enn de jeg fikk utskrevet fra legen. Hadde det ikke vært for at jeg var litt småkvalm hver eneste morgen jeg våknet etter at jeg hadde tatt en sånn pille. Så jeg synes at du i hvertfall skal prøve innsovingspiller i en periode på fjorten dager. Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Noen innsovningstabletter som stillnoct og imovane kan gjøre at du føler deg full. Og grunnen til at jeg nevner det er ikke å skryte av det, men det kan oppleves litt skremmende når det skjer første gangen og man ikke helt skjønner hva som skjer. (kan miste balansen, gå på ting, snakke uklart ++) Dette var ikke noe legen nevnte til meg, eller til noen av de andre jeg vet har fått disse tablettene. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ingen som har nevnt onanering? Det var rart. Prøv det Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mennesker er visstnok innstilt på å sove to ganger om dagen. Prøv en "siesta" etter skolen eller noe sånt, selv om du ikke er spesielt trøtt. Har hørt at dette fungerer for en del, men desverre ikke alle. Say what? Har så sinnsykt problemer med å sove hvis jeg tar en høneblund etter at jeg kommer fra skolen/trening eller etter middagen. Er det seriøst slik at mennesker er innstilt på å sove to ganger om dagen? I Asia er det en del som har denne vanen med å sove på ettermiddagen, men der har de litt andre rutiner i hverdagen. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Sovetips, Drikk litt te Skift side i sengen(altså snu deg slik at hodet ditt er der bena var ) Se på diverse chat programmer på TV, TV Norge sin er kjedeligst å funker best Kan prøve å høre på musikk, men det funker ikke noe særlig for meg. Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Ingen som har nevnt onanering? Det var rart. Prøv det hehe, den skal jeg prøve i kveld hvis jeg ikke får sove. Når jeg tenker meg om så skal jeg prøve det uansett EDIT: BTW: legger den quoten til i signaturen min, if u don't mind Endret 21. september 2005 av SilentBob Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ingen som har nevnt onanering? Det var rart. Prøv det hehe, den skal jeg prøve i kveld hvis jeg ikke får sove. Når jeg tenker meg om så skal jeg prøve det uansett I tillegg er det bare sunt. Håper du får en trivelig aften Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Bananer og melk har visstnok et eller annet i seg som gjør at du blir trøtt. Kan være verdt et forsøk, selv om det sikekrt ikke er noe vidundermiddel. Det er også sunt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå