Npvk_X Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 I sammenheng med ett innlegg jeg akkurat har skrevet var jeg en kjapp tur innom intels cpu spec finder... Da så jeg plutselig noe som virket ganske så intresant.. Det er en ny revisjon av E0 setppinen ute... Her er en link: http://processorfinder.intel.com/scripts/l...r+on+selections SL88H,SL88J og SL88K Det som er mest intresant er vel at prosessorene er nede på 89w, mot 103w på de forrige E0ene.. 3.2 SL7PN - 1.287-1.4V, 103w, 73.2C mens den nye har 3.2 SL88K - 1,25-1.4V, 89w, 69,1C Som vi alle hvet er lavere varmeutvikkling ofte synonymt med høyere klokking Om disse klokker like bra eller bedre enn "gammle" og i tillegg er litt kjøligere, vil jeg vurdere å gjøre ett siste bytte på socket 478. Det jeg først og fremst lurer på er om noen har sett noen reviews av disse... Har akkurat sent noen mailer for å se om det er noen butikker som har disse på lager... Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) nei nei... da vet dere like lite som meg... google sier heller ikke så mye... finner faktisk fint lite, nesten ingen ting om disse.. Edit.. leif og alle vennene... Endret 23. september 2005 av Npvk_X Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det var en inntresannt oppdagelse, noen som vet om tester / resultater fra den nye steppingen? Lurer på hva det har gjort med varmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå