Pera86 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) jeg skal gå til innkjøp av to 19" lcd-skjermer, og lurer på hva dere anbefaler. mitt bruksområde blir surfing på nettet, pokerspilling(grunnen til at jeg har råd til å kjøpe to nye skjermer ), filmtitting og litt spilling (hovedsaklig CS:S). skjermene skal stå ved siden av hverandre, så de bør helst ha ganske tynn ramme, men intet "must". prisklassen jeg kunne tenke meg er rundt 3000kr ++. skjermkortet mitt (radeon 9800xt,256mb) har dessverre bare en DVI (og en VGA) utgang, og jeg lurer derfor også på om forskjellen mellom de to vil forskjell på de to bildene på forhånd takk! Endret 21. september 2005 av Pera86 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Nei... vet nå ikke jeg. Du får nå bare titte litt i prisguden og litt rundt og finne et design du liker. Jeg ville kjøpt to skjermer som har både DVI og VGA inngang. Så ville jeg brukt DVI på den ene skjermen og VGA på den andre. Kan hende bildet blir litt bedre på skjermen med DVI. Bruk VGA skjermen som skjerm nummer2. Jeg ville kanskje gått for 2 sånne skjermer: Prisguid Jeg har selv en NEO 17" og er fornøyd med den. Kanskje kan du kjøpe en med og en uten tvtuner, så kan du se på Internatet mens CS loader nye maps? Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Heisan. Jeg har en BenQ FP937s+. Test her: http://www.hardware.no/artikkel/13327/1 Koster i dag 2800 kroner hos mpx Skjermen har dvi og d-sub innganger. 8ms responstid og 700:1 kontrast. Bruker den selv også til å spille mye CS.S hehe Uten at jeg er noen ekspert så kan jeg personlig anbefale den til ditt bruk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå