Juno* Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hei, der jeg bor for tiden er det installert trådløst nettverk. Det funker for alle utenom meg virker det som. trådløst nettverkskort som fulgte med laptopen er installert og virker som det skal, men det kommer ingen nettverk opp når jeg søker etter det... har aldri brukt dataen før med trådløst nettverk. Noen gode tips for hva jeg burde prøve for å få dette til å virke? På forhånd takk -Juno Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Skulle helst ha fått vite litt mer om hva slags nettverkskort du har. Tror du kan finne ut det ved å gå i device manager, den ligger under egenskaper på min datamaskin. Eventuelt så står det sikkert i papirene som fulgte med maskinen. Hvis det er instalert et program for kortet bør du bruke det framfor windows sitt. Det skader heller ikke å spørre de andre i som er på nett, se på deres innstillinger osv. Håper dette hjalp litt, ikke det at jeg fikk gitt deg så mye info Lenke til kommentar
Juno* Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 nettverkskortet er HP WLAN 802.11b/g W400. Det virker som om alt er helt normalt satt opp her. bor på kfuk-hjemmet i london, og absolutt alle kommer seg fint inn på trådløst nett.. kanskje vanskelig å få hjelp med så informasjon, er det noe mer som kan hjelpe? på forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå