havar Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg oppdaget her om dagen at det blå ikonet som viser gjenværende batterikapasitet, var borte fra skjermen på min HP nc6000. Jeg tenker ikke på strømstyrings-ikonet som kan slås av og på via kontrollene i kontrollpanelet, men det blå som popper opp når vi går over på batteridrift. Jeg savner det.., snufs.. Noen gode råd? Lenke til kommentar
havar Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Hmm, jeg lastet ned de siste driverne til maskinen, og det fikset opp i problemet. Hvordan det oppsto, aner jeg fortsatt ikke, men det betyr lite nå... Lenke til kommentar
havar Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Der var problemet tilbake gitt... Jeg ser at nå er InCD-ikonet der, og det var ikke der i går når batteriikonet viste. Kan det være en slags konflikt her? Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Denne tråden blir nesten som en dagbok :!: Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hehe.. Kjære dagbok, i dag var ikonet der igjen. Elles so snakka ho spesielle jenta til meg i kveld. Meir i måra.. Men seriøst: Har det samme problemet eg og. Nokre gongar er det der, andre gongar ikkje. Har ein Dell Inspiron 8600. Men dersom du vil sjekke batterikapasitet so er der sikkert ein knapp for det. Eg trykker inn den "fn"-knappen og f3, då kjem kor mykje batteri eg har igjen opp. Lenke til kommentar
twb Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Dette er under WinXP? I så fall, høyreklikk på oppgavelinjen, Egenskaper, og der finner du en knapp for vis/skjul lite brukte ikoner i systray, og der finner du batteri-ikonet, og velg der Vis alltid. Eller noe i den duren, har ikke XP her nå. Lenke til kommentar
havar Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå