ExcaliBuR Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Hexus har klart å ta bilder av et X1800XL kort og XT i en PC under Avivo presentasjonen. Se og "nyt" =) Bilder av X1800. Endret 20. september 2005 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 De tar innpå nVidia på størrelsen også ser jeg Lenke til kommentar
UAM Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hvilket tastatur er avbildet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 xl var STYGG, jeg synes de gamle 6800gt korta så fetest ut, de så ut som om de var skikkelig moderne pro gamer kort me en heftig vifte som tar du plasser. det der kunne jo vært laget på begynnelsen av 90 tallet Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 "Gamle" 6800GT? :!: 6800 Ultra tar to plasser, men GT tar bare 1. Utseendet har egentlig ikke noe spesielt å si for meg, siden jeg ikke har gjennomsiktig kabinett, funksjonaliteten er det som gjelder. Men kan forstå at modde-mennesker ønsker noe som ser "kult" ut da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Å si at det var stort er vel ikke å ta i, hvordan det ser ut bryr jeg meg fint lite om. Betyr litt mer det som skjer på skjermen vil nå jeg si. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 hvem bryr seg hva det ser ut som? det er ytelse som teller.. dere høres ut som jenter som shopper klær! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Selvfølgelig er det det som skjer på skjermen som har noe å si, men det er litt som med bil vil jeg tro. Dessto større/dyrere, dessto bedre penisforlenger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 hvis man skal bruke ca 4000 på skjermkort så er det klart at man velger et stilig ett, og til deg som sa at 6800gt tar en kort plass så er det feil, de aller fleste tar 2 og jeg syntes at skjermkort vifta til gt er stiligere enn ultra, derfor valgte jeg den Lenke til kommentar
tbend Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 hvis man skal bruke ca 4000 på skjermkort så er det klart at man velger et stilig ett, og til deg som sa at 6800gt tar en kort plass så er det feil, de aller fleste tar 2 og jeg syntes at skjermkort vifta til gt er stiligere enn ultra, derfor valgte jeg den Alt skal jo rives av i så fall,,, vannblokka skal på i stedet for den orginale! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 var kult med hvit hovedkort og røde porter, kabler og skjermkort da nesten så jeg vurderer å bytte ut systemet mitt...mene da må jeg ha røde vifter også....hm...blir dyrt dette her. uansett så bør det yte en del bedre og ha gode overklokkingsmuligheter føre jeg vurderer et ati hovedkort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) ja vel, dere kan godt mene det, men noen liker faktisk å ha litt stil inne i kabinettet også. bling heatzinks på minne brikkene, lian li kabinett med modda vindu, og som en nevnte hvit hiovedkort er heller ikke å forakte. I og med at jeg har pcen mere av enn på, tydelig at noen her sitter litt klistra foran skjermen, så bruker jeg og pcen som en slags pynte gjenstand Edit: dere trodde kanskje jeg har kjøpt gt io stedet for ultra bare for å ha stil, nei jeg brukte gt i eksempelet fordi det er mer stil Endret 21. september 2005 av Slettet-uHVgFQ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) jeg er til en hvis grad lik prohelp. har også vindu i lian li kassa mi, med led vifter og minimalt med kabler (og de som er der er pakka mest mulig vekk) men jeg kjøper ikke en datadel framfor en annen pga utseende, selv om det virker inn på avgjørelsen (f.eks: jeg valgte en hiper psu framfor misten fordi den har alle kabler strømpa og jeg kan koble fra de jeg ikke trenger) men jeg passer på hva slags merke jeg kjøper, så jeg kjøper jo sef ikke noe drittdårlig bare fordi det ser kult ut. er en balansegang det der så når jeg handler så teller merket og utseende litt, mene om det er et bra tilbud ute å går så gjør det ikkno. dog så iriterte det meg litt at det nye 7800gt kortet mitt fra xfx var grønt og ikke blått som det gamle 6800gt kortet fra samme merke var Endret 21. september 2005 av Spirre Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 strømpa kabler har da en effekt, mer effektiv luftflyt (om marginal) i tillegg til at det ser bedre ut, så den er grei. men å velge komponenter utifra utseende istedet for funksjon/ytelse blir som de idiotene som bruker mer penger på å style bilen enn den er verd i utgangspunktet...det blir lissom litt for dumt (imho) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 jeg sa ikke at jeg kjøper kun pga utseende, mene det teller inn. hiper psuen er bra, misten er bedre, mene jeg likte hiperen mest, så derfor tok jeg den. føre den så hadde jeg en ocz modstream. den også hadde avtagbare kabler, mene var ikke den aller beste der ute Lenke til kommentar
xaedus Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 En ekte gamer går for ytelse og ikke utseende Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 forresten, hvordan klarer dere å se utseende på kortets kjøler fra sida? okei, det er den vinkelen du mest sannsynlig kommer til å se kortet fra mesteparten av tida, men bare lurer Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 hvis man skal bruke ca 4000 på skjermkort så er det klart at man velger et stilig ett, ... og jeg syntes at skjermkort vifta til gt er stiligere enn ultra, derfor valgte jeg den omfg! haha.. second that haha.. third that Det var flere som fikk fantomsmerter av den kommentaren ser jeg ja. Så 4th that. Jeg slenger meg på i rekken av oppgitte hardware avhengige her ass. Det får være grenser Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 jeg har forklart meg om den saken der, tydelig at dere ikke har lest, og jeg er fullstendig enig med Spirre, skulle jeg velge imellom Mist og hiper så velger man hiper selv om Mist er litt mer stabil og støyer kanskje litt mindre. Og selv om corsair xms3200c2pro twinx muligens er hakket bedre enn ocz platinum og crucial ballistix, så ville jeg faktisk valgt det. Samt at jeg mer enn gjerne velger xfx versjonen av 7800gt foran ASUS sitt minimalt høyere klokket klump av en AC silencer fordi XFX sitt er stiligere med hologram. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Men å velge GT istedet for ultra fordi kjøleren ser tøffere ut på GT versjonen? (snakker ikke om differanser i kjøler på samme spec kort, det blir ett fett, men å favorisere ett dårligere produkt bare på grunnlag av utseende er vel det vi ikke ser helt logikken i ) Endret 22. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå