fossie Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Går det greit å kjøre en socket A-prosessor med 333Mhz fsb på et hovedkort med 266Mhz bus og 266Mhz minne? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det går kanskje, men du vil få tap i ytelse. Lenke til kommentar
fossie Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Ytelse er ikke prioritert på denne maskinen, den blir stående som server og trenger bare gå rundt Men det må fungere uten å crashe i hytt og pine... Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Mjo, jeg er ganske sikker på at prosessoren da vil starte opp på 266 ganger standard multiplikator. Men du har kanskje en ulåst CPU? Lenke til kommentar
fossie Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Vel, jeg har ikke cpu lengre grunnet et mindre vellykket støvsugingseksperiment. (Plast-støvsuger, innbilte meg at det ville gå greit... *hengeleppe*) Lurer nå på om jeg skal kjøpe en brukt socket A CPU eller bytte ut både hovedkort og CPU og gå for et el-cheapo 754 system i stedet. Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det er nok like greit. En Sempron og et socket 754 HK er både billig og bra. Nå er de jo også kommet med 64-bits support (E6-revisjon, det står som regel oppgitt om det er 64-støtte). Billig demo-kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå