Nissen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg lurer enkelt og grett på om dette er et merke det kan være verdt å satse på og om det generelt produserer varer av høy kvalitet/ytelse osv. Noen som har erfaringer med produsenten? Mvh Nissen Lenke til kommentar
pahf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det er vel et merke som er mer populært pga at alle kjenner det enn kvaliteten nå for tiden. Lever vel ikke helt opp til hva de leverte før. Har selv rf forsterker, men den kjøpte jeg kun fordi jeg fikk den skambillig. Jeg mener de er alt for høyt priset, og subbene er tungdrevet. men for all del, det er tusenvis som ikke sverger til annet en rf. Så noe må det jo være Men det finns mye annet som kan være verdt å ta en titt på. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Enig. RF hadde mye for seg tidligere, men er i mine øyne nå mer og mer "bling-bling" istedet for godlyd. Et hederlig unntak er Type RF, men da snakker vi priser som gjør at det er mange andre interessante kandidater også der. Kort sagt: RF er ok, men du får mer for pengene andre steder. Endret 21. september 2005 av Jalla Lenke til kommentar
pahf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Team rf er vel ikke noe som er direkte innenfor prisklassen til de fleste. men, er mange som sverger til rf da de har et forhold til dette som første opplevelse med lyd i bil. Men ser ut til at endel har åpnet øynene for at det finns andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå