Gå til innhold

Stratos Reklamene.. Noen?

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var snakk om nasjonalromantikk på skolen i dag, og da tok man opp en av disse Stratos-reklamene :p

Det er norsk folkedans, og en dud skal sparke en hatt ned fra en pinne, i stedet for å treffe hatten treffer han en fyr i kjeften :!:

"Stratos... smelter på tungen" :love:

Lenke til kommentar
Var snakk om nasjonalromantikk på skolen i dag, og da tok man opp en av disse Stratos-reklamene :p

Det er norsk folkedans, og en dud skal sparke en hatt ned fra en pinne, i stedet for å treffe hatten treffer han en fyr i kjeften :!:

nei.....

det er reklame for porøs melkeskjokolade

Lenke til kommentar

nei.....

det er reklame for porøs melkeskjokolade

fra freia :p

Lenke til kommentar
Noen av dere har sikkert sett de to Stratos Reklamene, (den med luftballongen og den med basketballen), og jeg synes de er så sinnsykt morsomme, bare lurte på om noen har lagt dem ut på nettet eller noe? :D

Skøy!! :!:

*før var det folk som pekte, men nå peker enda flere*

noe sånt :p

Lenke til kommentar

(OT- men du hadde en signatur etter min smak!)

Har dere sett den reklamen for dagbladet tror jeg.

Den hvor faren kommer hjem og de sier:

Jobb? Sliten! Middag? Torsk! Æsj!

Motbeviser ikke denne reklamen Rema 1000s teori om at det enkle oftest er det beste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...