FenrisC0de Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Noen av dere har sikkert sett de to Stratos Reklamene, (den med luftballongen og den med basketballen), og jeg synes de er så sinnsykt morsomme, bare lurte på om noen har lagt dem ut på nettet eller noe? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 si ifra hvis noen finner den tannkrem reklamen... "skal pappa blåse?" Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg skjønner ikke den Mephisto Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg skjønner ikke den Mephisto Han har så dårlig ånde, ikke sant Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Tror heller det er at han har så sinnsykt god ånda at hu der jenta er ferdigblåst før faren har tilbudt seg å gjøre det. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 eh, nei Øssa? Ser jo skrekken øynene på jenta "ÆÆÆÆÆÆ *løpe*" Den er så bra Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 eh, nei Øssa? Ser jo skrekken øynene på jenta "ÆÆÆÆÆÆ *løpe*" Den er så bra Ja det er vel at han ha dårlig ånde, hehe. Den er morsom den Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 :!: liker Kims reklamen med de 2 hetro og 2 homofile folka Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 :!: liker Kims reklamen med de 2 hetro og 2 homofile folka Hehe, ja så bytter de poser :!: Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Var snakk om nasjonalromantikk på skolen i dag, og da tok man opp en av disse Stratos-reklamene Det er norsk folkedans, og en dud skal sparke en hatt ned fra en pinne, i stedet for å treffe hatten treffer han en fyr i kjeften :!: "Stratos... smelter på tungen" Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Var snakk om nasjonalromantikk på skolen i dag, og da tok man opp en av disse Stratos-reklamene Det er norsk folkedans, og en dud skal sparke en hatt ned fra en pinne, i stedet for å treffe hatten treffer han en fyr i kjeften :!: "Stratos... smelter på tungen" nei..... det er reklame for porøs melkeskjokolade Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Var snakk om nasjonalromantikk på skolen i dag, og da tok man opp en av disse Stratos-reklamene Det er norsk folkedans, og en dud skal sparke en hatt ned fra en pinne, i stedet for å treffe hatten treffer han en fyr i kjeften :!: "Stratos... smelter på tungen" nei..... det er reklame for porøs melkeskjokolade fra freia Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Noen av dere har sikkert sett de to Stratos Reklamene, (den med luftballongen og den med basketballen), og jeg synes de er så sinnsykt morsomme, bare lurte på om noen har lagt dem ut på nettet eller noe? Skøy!! :!: Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Noen av dere har sikkert sett de to Stratos Reklamene, (den med luftballongen og den med basketballen), og jeg synes de er så sinnsykt morsomme, bare lurte på om noen har lagt dem ut på nettet eller noe? Skøy!! :!: *før var det folk som pekte, men nå peker enda flere* noe sånt Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 hehe, ja.. og Før var det et stort problem av at spillerne kastet ballen på tilskuerne, men nå er jo ikke det et problem, denne slafsen her gjør jo ikke vondt Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Synst ikke de er så morsomme, jeg... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ballongferd Basket Enjoy! :!: Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Ballongferd Basket Enjoy! :!: YAY! tusen takk! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hehe... føler meg alltid så teit der jeg sitter å ler av reklamene på tven, veldig godt å vite at jeg ikke er den eneste der ute Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Var snakk om nasjonalromantikk på skolen i dag, og da tok man opp en av disse Stratos-reklamene Det er norsk folkedans, og en dud skal sparke en hatt ned fra en pinne, i stedet for å treffe hatten treffer han en fyr i kjeften :!: "Stratos... smelter på tungen" (OT- men du hadde en signatur etter min smak!) Har dere sett den reklamen for dagbladet tror jeg. Den hvor faren kommer hjem og de sier: Jobb? Sliten! Middag? Torsk! Æsj! Motbeviser ikke denne reklamen Rema 1000s teori om at det enkle oftest er det beste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå