goose Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hei. Jeg lurte bare på en ting.. Er hansol 19" 920D DynaFlat noe bra kjøp? noen som har vært borti disse skjermene? her er det linken til webshopen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=6&s=pl <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: goose på 2002-08-14 23:53 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: goose på 2002-08-14 23:58 ] Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Det er vel ikke så ille pris for den skjermen det. Det er jo en ganske prisgunsting 19 tommer. Lenke til kommentar
goose Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 ja jeg vet det... Jeg bare lurte på hvordan bilde på denne skjermen er? Har en Hansol 19" 900P fra før men skal kjøpe meg en til til en annen pc så lurte jeg bare om bilde blir samme eller bedre eller kanskej verre en på en 900P.. ? Lenke til kommentar
zTab Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg har den skjermen, og er veldig fornøyd med den :smile: Lenke til kommentar
goose Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Du har ingen antydninger til fargesvikt og slikt? vil du kjøpe flat screen eller hansol 920p? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hansol sin flat-screen er utrolig bra i forhold til prisen.... når det gjelder flatscreen må du i hvert fall styre unna skjermer med sony trinitron billedrør. Av en eller annen grunn har disse skjermene to synbare horisontale streker på skjermen. Sad but true.... Lenke til kommentar
goose Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Takk for tipset! Bestiller en hansol flat nå... Har hørt noe om sony sine trinitron... (holder meg unna de) :smile: takk en gang til! Lenke til kommentar
zTab Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Har ikke hatt noen problemer med skjermen i det hele tatt! :smile: Du burde nok kjøpe denne istedenfor 920P Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 ehh,ville bare si at Sony sine trinitron skjermer er eXtremt mye bedre en den billig skjermen!Så da vet dere d... Lenke til kommentar
Colin Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Har selv en Hansol 900p, men har også sett to skjermer broren min har på jobben, som er de dynaflat sakene, og de er meget bra, spesielt med tanke på prisen... Pål Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Quote: Den 2002-08-16 18:12, Holmgr3N skrev:ehh,ville bare si at Sony sine trinitron skjermer er eXtremt mye bedre en den billig skjermen!Så da vet dere d... Har du sett skjermene? nei! Har du sett prisen på Sony skjermen? ja Jeg har sett den gamle 19" Flat modellen til Hansol, 920EF eller hva den heter, den er helt ok! Jeg har LG 915FT+, den koster ca. 3700,- er veldig bra! Lenke til kommentar
zTab Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Har de Sony-skjermene i alle størrelser der jeg jobber, og jeg syns den Hansol-skjermen er helt på høyde med de skjermene! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Jaha! Å du vet at jeg ikke har sett Sony trinitron skjermer? Har du fulgt etter meg dag & natt?! Har sett Sony Trinitron 17" extremt gode krystallklart. Lenke til kommentar
zTab Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Du har tydeligvis ikke sett den Hansol-skjermen hvis du mener at det er så sinnsykt forskjell. Jobber på 19" og 21" Trinitron skjermer, og merker aldri forskjell når jeg kommer hjem til Hansol-skjermen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Quote: Den 2002-08-16 19:35, Holmgr3N skrev:Jaha! Å du vet at jeg ikke har sett Sony trinitron skjermer? Har du fulgt etter meg dag & natt?!Har sett Sony Trinitron 17" extremt gode krystallklart. Tror han lurte på om du hadde sett Hansol skjermene. Har en Hansol 19" selv og er meget fornøyd med kvalitet i forhold til pris. Har ikke sett Sony skjermene ved siden av Hansol skjermene, men har sett betydelig dyrere skjermer uten at jeg merker noe forskjell i kvaliteten. Kanskje hvis de sto ved siden av hverandre, men bare da. Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hva med hyundai og samtron 19 tommere? Må ha en billig skjerm som ikke tar kvelden så fort... Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hva med Multicom sitt tilbud på leasa Sony skjermer. Ser de har tre 19 tommere igjen. To E400 til 3995,- og en GDM400PS til 4195,- Om du er interessert får du kanskje en av de to monitorene billigere. Skriv en mail om at du ikke har så god råd og egentlig har tatt sikte på en 19 tommer til under 3000,- (hos for eksempel Komplett). Kanskje de firer en del på prisen, det gjorde de når jeg kjøpte min. Den leasa skjermen jeg fikk fremsto som helt ny og det var over 2 år igjen på garantien (på opprinnelige 3 år). Multicom garanterer at alle de leasa monitorene fremstår som nye, samt at det er minimum 1 års garanti igjen. http://www.multicom.no/ Har ikke sett bilde på de aktuelle Hansol skjermene, så jeg kan ikke uttale meg om hvor bra de er. Men, om bilde og fargene er like bra som på Sony sine nyere skjermer, er det jekla bra saker. Ang. disse to horisontale strekene på Sony skjermene er det ikke snakk om to store sorte tysj lignende streker som noen får det til å høres ut som. Ved normalt bruk ser du ikke disse strekene i det hele tatt. De er mikroskopisk tynne, og du må ha hvit bakgrunn for å se (oppdage) dem. Rune. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Kjøp en NEC Multisync FP955 Dette er en veldig bra skjerm til en fornuftig pris. Har en slik hjemme stående rett ved siden av en sony trinitron og ser ikke stor forskjell på dem. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Quote: Den 2002-08-16 19:53, lordpiet skrev:Hva med hyundai og samtron 19 tommere?Må ha en billig skjerm som ikke tar kvelden så fort... Hansol hadde problemer med knitring på noen skjermer, ihvertfall før - Vi har 3 19" Samtron-skjermer på skolen som er helt OK, og har sjøl hatt en 17" Hyundai siden 98' ( i tillegg til 21" Eizo ), og syns den også er fin. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-16 19:35, Holmgr3N skrev:Jaha! Å du vet at jeg ikke har sett Sony trinitron skjermer? Har du fulgt etter meg dag & natt?!Har sett Sony Trinitron 17" extremt gode krystallklart. Den 2002-08-16 19:48, Afseth skrev: Tror han lurte på om du hadde sett Hansol skjermene. Neida, men godt tenkt! Vi er nemlig kammerater og har hatt endel skjerm diskusjoner, så nå plutselig ser jeg i denne meldingen at han har sett en Sony 17" Trinitron skjerm som han aldri har lagt frem i LG915FT+(som jeg har) vs Sony G-420(som ingen av oss har sett) diskusjonen våres. Og da tror jeg jo at han ljuger siden han aldri har sakt det før nå på HW forumet. Menmen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå