ShowNOmercy Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hallo! jeg kjøpte meg ny pc for noen dager siden og fikk den i dag (amd 64 3500+, dual 512mb 3200 ddr ram, power color X850PRO) harddisker hadde jeg fra før 1: 300gb western digital 2: 40gb western digital. kjører system på 40gb. tenkte jeg skulle prøve Media center. til min store overraskelse hengte den seg første gang like etter at installasjonen var ferdig. tenkte ikke mye over dette, men etterhvert fant jeg ut at micen ikke funket, jeg sjekket alt. lyden funker i windows men ikke i ventrilo å andre snakke program. pcen fortsetter med å henge seg totalt meg gjevne mellomrom. noen som har noen aning om hva som er feil? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
ShowNOmercy Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 400W cheiftech Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 400W cheiftech Jeg tror den er litt for svak. Se om du får lånt ei som er kraftigere med en du kjenner, så du får se om det er strømforsyningen som er problemet. Lenke til kommentar
ShowNOmercy Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) er nok ikke det.. en kamerat av meg har helt lik pc. den funker fint. eneste som er forskjell er at han har sata harddisk. EDIT: nå funker micen , men den henger enda Endret 22. september 2005 av ShowNOmercy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå