Dr.X Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 god kveld! Er det noen norske selskaper som tilbyr tyske tvkanaler via satelitt? Verken tv1000 eller canaldigital har noe særlig å bidra med.. Vil helst ha; RTL/RTL2 Pro7 (!) ARD ZDF Noen som vet? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg har over 15 tyske kanaler. Har Viasat, ligger under "gratis TV". Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 kunne ikke finne noen oversikt over det der på viasat sidene Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Nei, for de er ikke en del av Viasats programpakke. Parabolen(les: dekoderen) finner de via satelitten(som Viasat sikkert ikke er alene om å bruke). Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Du ville med andre ord kunne få inn disse uansett om du hadde "pay tv" eller ikke? Bare man har en parabol? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du ville med andre ord kunne få inn disse uansett om du hadde "pay tv" eller ikke? Bare man har en parabol? Hva skal du med disse kanalene uansett? Lære deg tysk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du ville med andre ord kunne få inn disse uansett om du hadde "pay tv" eller ikke? Bare man har en parabol? Hva skal du med disse kanalene uansett? Lære deg tysk? Han er født i Tyskland og har vel bodd der noen år om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Jeg har parabol med 4 hoder, der får jeg inn astra satelitt som er ganske så mye tyske kanaler på, alle gratis kanaler.. Europa parabol heter det vel.. Endret 21. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Hva skal du med disse kanalene uansett? Lære deg tysk? Som white nevnte, er tysk, så er greit å høre morsmålet sitt av og til Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hva skal du med disse kanalene uansett? Lære deg tysk? Som white nevnte, er tysk, så er greit å høre morsmålet sitt av og til Hos meg er det farsmålet Vi har en sånn viasat dritt eller hva det nå enn heter, eneste tyske kanalen vi har er 3sat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå