Errae Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Hei! Jeg har søkt litt, men finner dessverre ikke hva jeg er ute etter. Jeg har en side med linker til en anne side. Denne andre siden er en affiliates side, men når linken på min side trykkes åpnes affiliates siden, men referansekoden min følger ikke med. Affiliates siden lagrer deres egen standard referansekode i en cookie. Jeg lurte på hvordan det er mulig å manipulere evt. opprette cookies som kan sette inn min referansekode den første gangen noen trykker på linken på min side. Hvis dere ikke forstår hva jeg mener så si ifra, så skal jeg prøve å forklare bedre (= takk for hjelpen! Endret 20. september 2005 av Errae Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 husk at cookies er knyttet til domenet. du kan ikke sette cookies til andre domener, ei heller lese dem. av åpenbare sikkerhetsgrunner. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 mao så er det ingen mulighet for å forandre cookiesen? Hm,- merkelig at det affiliates programmet skal være så håpløst, men på en annen side så slipper de å betale ut penger til folk ;D hehe,- Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Er det mulig å åpne opp to sider ved å trykke på en link? Den ene blir en pop-under(gjerne med timer slik at den lukkes etter en stund) og den andre viser til handlesiden? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 nå beveger du deg vel godt utenfor php sine grenser Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 hehe,- bare å avslutte topicen (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå