kimmi Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 hallo jeg sliter med å ta han som kommer inn etter du har knust skjoldet på flyet du er med garrack tror jeg han heter han har et slags beskyttelse rundt seg hvordan tar jeg ham Lenke til kommentar
Odden Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 en liten detalj. hvilket spill snakker du om? er det jedi knight 2? iallefall så pøste jeg ut EMP og Raketter og alt mulig annet.det funket til slutt Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Du sier jo ikke hvilket spill du spiller en gang!?! Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Det spørs om fyren er litt forvirra fordi han ikke kommer videre i spillet som han siller og spiller og spiller og spiller nei no må æ slutt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Det er jedi knight 2. Måten å ta ham på er 1: cheate 2: Gjemme deg bak pålene rundt i rommet, vente til han slår av skjoldet for å gå rundt i rommet, slå på force speed og komme deg bak han og slå på den røde antenna på ryggen hans. Gjør det 4-5 ganger så forsvinner skjoldet helt og du kan banke ham normalt. Forresten, å lage en helt ny tråd der det KUN står "ja det er jedi knight2, please help" er enda mindre forståelig. Hvorfor gjorde du det?!! Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Stengt og flyttet grunnet multiposting. Fortsett diskusjonen her: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=45708&forum=52 -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg