Gå til innhold

Cooler Master Aerogate 3.

daniel_984

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke tull med det en gang, jeg har sterkt vurdert det. Så sinnsykt irriterende lyd at jeg holder på å fly i taket når jeg hører det.

Altså jeg mener, hvem er det som kjøper seg viftestyring hvis de ikke vil ha det stille? Hva er da visten? Spare strøm....? Jeg vil ha det stille når jeg ikke gjør noe grafikk-krevende, ikke ha noe teit lyder som biper på hver gang jeg rører en knapp, som om den skulle vært allergisk elns...

Lenke til kommentar

Jeg tenkte nøye gjennom akkurat det der. Saken er at hvis man først skal ha analogt, syns jeg man kan "lage" det selv, f.eks: 4X Pot.meter 59,- @microplex.no og da borre ut hull i bezelene. Det var min egentlige plan, men jeg har ikke nødvendig verktøy, så jeg tenkte bare da å kjøpe noe stilrent.

Valget havna da på CM A3, men når jeg åpnet viste det seg faktisk at den har en grell glass/plexi-plate foran... Når jeg får skrudd av den og fått fram den "vanlige" børsta aluminium looken jeg leter (uten irri lyd), blir jeg fornøyd.

Edit: Kunne kanskje også lagt til at et lite LCD display hadde gjort seg, men har ingen ledige 31/2'' (bare 51/4'' i PCV serien). Så det tar seg ikke såååå godt ut...

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Hehe, har allerede gjort det... Tenkte bare det fikk briste eller bære jeg da :p

Og det var ingen "carefully remove", heller kjør skrutrekkern under og ben den littegrann, *smack*, krasja i taket eller noe, og alt funker helt fint!! :w00t:

Eneste jeg mangler er et umbrackosett (hvis det er sånn det skrives?) til å fjerne plastdekselet foran. :hrm:

Men men, etter en tur hjemme lar vel det ordne på seg det også...

Lenke til kommentar
Hehe, har allerede gjort det... Tenkte bare det fikk briste eller bære jeg da :p

Og det var ingen "carefully remove", heller kjør skrutrekkern under og ben den littegrann, *smack*, krasja i taket eller noe, og alt funker helt fint!! :w00t:

Eneste jeg mangler er et umbrackosett (hvis det er sånn det skrives?) til å fjerne plastdekselet foran. :hrm:

Men men, etter en tur hjemme lar vel det ordne på seg det også...

Ok, så du fjernet rett og slett hele det "loddet"?

Skal kjøpe samme viftestyring, så mulig jeg blir like irritert over den lyden :tease:

Lenke til kommentar

Jepp, hele greia borte. Var aldri miun intensjon å ha lyd. Altså, jeg mener at når man kjøper viftestrying, så er det for å få det mer stille rundt seg, ikke sant..? Så hvorfor da legge til en pipelyd i det hele tatt?

Iallefall så funker det kjempeflott, ingenting som har svikta så da antar jeg at jeg ikke gjorde noe "kritisk" ved å brutalt fjerne den med skrutrekkern... :innocent::w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...