Goscinny Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hei! DEtte er sikkert feilpost, men jeg finner ikke noe bedre sted å poste. DEssuten ser jeg på dere her i OT--baren som en gjeng kreative og nytenkende mennesker. Mitt spørsmål er: Hvor kan man få tak i et billig/gratis TV? Kan det fåes på f.eks. Elkjøp hvor folk kan levere inn elektrosaker som ikke virker lenger? _______ Goscinny Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 QXL.no og finn.no har vel noe gis bort.. Se litt rundt. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 QXL.no og finn.no har vel noe gis bort.. Se litt rundt. Fant ikke noe på Finn, skal sjekke på QXL. Lenke til kommentar
nree Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tviler på du finner gratis TV på qxl.. Det koster penger og sette inn anonse på qxl Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kjøp uttstillingsvare. av feks en TV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Tviler på du finner gratis TV på qxl..Det koster penger og sette inn anonse på qxl Ikke «gis bort»-annonser. Edit: Leste finn.no, min feil. Endret 20. september 2005 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå