ken8 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hvis dere tar en titt på siden her: www.snekkerjon.no/startside.php Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hvorfor ikke fargeheis! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hvis dere tar en titt på siden her:www.snekkerjon.no/startside.php position: fixed? Lysegrønne? Skjønner ikke helt dette. Er det bakgrunnen du tenker på? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Skjønnte ikke hva han snakket om jeg heller, men css og scrollbar pleier å bety en ting Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Skjønnte ikke hva han snakket om jeg heller, men css og scrollbar pleier å bety en ting Her vil jeg at det lyse grønne skal stå fast mens jeg scroller, hvordan er det mulig? Skjønner ikke hva scrollbar har med saken å gjøre.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Gadd jo ikke lese på siden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå