Gå til innhold

Geniale X800/X850 blokker, hvem vil ha?

Ville du kjøpt denne blokken til ditt x800/x850?  

62 stemmer

1. 1. Ville du kjøpt denne blokken til ditt x800/x850?

• Lics blokken
      38
    • Koolance blokken
      8
    • AC blokken
      16

Anbefalte innlegg

Jeg har desverre ikke fått noe annet svar enn at "vi skal se på det", noe jeg oversetter fint til at de ikke gidder..

Ekstremt kjedelig.. Kjører med den noe pinglete blokken til zalman på skjermkortet, som ikke kjøler minnet, men jeg skulle gjerne hatt en kvalitetsblokk der i stedet, slik at jeg kan klokke litt med god samvittighet..

Men, det er bare å sende mailer til diverse webshopper, om de hører ting fra andre enn bare meg så er vel det bare positivt!

Jeg har sendt til de fleste, men det skader jo ikke at de får en mail til :) Da tar de kanskje poenget?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro at dersom microplex tar inn en blokk i det hele tatt blir det AC sin, ettersom de sikkert ikke har lov til å ha det helt enorme produktspekteret til konkurrenter av AC i sin portefølje.

Dvs De har den på lager nå, så noen av de andre blokkene tror jeg ikke vi får se hos microplex.

Jeg klarte å få tak i nb kjøleer til hovedkortet mitt så jeg er happy med bare det.

Kjøler mitt x800xl med kun blokk på gpu og det holder med mitt bruk.

Lenke til kommentar

Jeg setter pris på alt som gir oss bedre tilbud. Det er vel de fleste enige i..

Mailadressene til de fleste webshoppene er support@webadresse..

Så, de som vil, og de som ønsker, alle er hjertelig velkommen! Desto fler som "maser"/etterspør, dess mer sannsynlig er det at de kommer til å ta inn flere blokker..

Microplex tilbyr andre merker enn AC, så de vil jo ikke tape noe på å lansere en konkurrent, de vil heller tjene mer på det, da de vil fremstå som en mer attraktiv tilbyder av kjøleutstyr for entusiaster. De har allerede AC sin blokk i sortimentet, som eneste i landet med ram-kjøling til X8xx, så at de tar inn én til vil bare understreke at de er suverene på det området. Men, om en annen butikk tar inn så vil microplex tape markedsandeler hva gjelder kjøleblokker, da man gjerne kjøper de tingene man trenger fra ett sted om mulig. Derfor vil den butikken med de mest spesielle tilbudene og det mest spesielle utvalget tiltrekke seg flere kunder da de gjerne også har et "basisutvalg" som man også gjerne trenger. Derfor ville jeg heller handlet et komplett kjølesystem hos en nettbutikk som har, eksempelvis, LICS blokken, siden jeg liker å ta alt på en gang. Forutsatt at prisen ikke suger lommeboka altfor tom, og at det resterende kjølesystemet er konkurransedyktig på pris og ytelse.

Lenke til kommentar

Vi har jo et visst ansvar føler jeg.. Overfor alle de som vet mindre, og som kanskje synes at terskelen er ganske stor til vannkjøling.. Desto mer vanlig det fremstilles, og dess tryggere det er, så vil vel også fler gå over til det.

"Lydløst" og effektivt!

Kan ikke be om mer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...