rmacvest Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hei lurte på om andre hadde samme problemet. sitter her å konfigruerer en dlink DI-524 routern og kom til avanserte instillinger --> wireless --> tx rate = auto og det var det eneste som sto der. jeg vill ha den ned på 11 mbps. ikke auto da er den så ustabil på internett. var på nette å leita etter firmvare men worldwide hadde bare til rev A og C og her sitter jeg med rev B , dlink norge hadde bare datasheet til denne noen som har noen glupe svar. hilfe, hjelp, help, på forhånd takk rune den farligste sykdommen på denne jord er å leve, man dør av det Lenke til kommentar
rmacvest Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 fant ut svaret: trenget ny firmware . måtte mota det fra D-link!!1 Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 og når ny fw ikke er tilgjengelig på sidene dems? kommer? Lenke til kommentar
rmacvest Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 vet ikke hvorfor den ikke har kommet ut ennå men , den løste bare et prob. og nå klør jeg meg i hode med et annet, alt annet en d-link kort som jeg kobler opp mot routern er stabilt! Goebbels gi meg eposten din så kan jeg jo sende over firmwaren! hvis du vil ha den da! men et godt råd ta backup først av den gamle. vey ikke helt om det går så mye har jeg ikke satt meg inn i den ennå. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 jøss, hvis ny fw gjør at ingen andre en d-link kort er god fisk, så tror jeg nesten jeg venter til den ligger offisielt ute på sidene til dlink. ellers takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå