Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hei godt folk:) I morra får jeg mitt etterlengta 7800gt...Det er mitt første Nvidia-kort. Så spørsmålet er er det noe jeg bør gjøre og ikke gjøre. Hva som er viktig og sånne ting? Tar i mot alt av råd og tips Hilsen Fluesoppen Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 burde avinstallere alle software/drivere til det gamle kortet ditt... Kanskje gå innom nVidia og laste ned de nyeste driverne. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Takk tHokA, er det stor forskjell på åssen man stiller inn drivere og andre ting til Nvidia enn Ati (er vant med de) ? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 er temelig likt, bare å kjøre exe fila. det viktigste er å få masknia så rein for gamle drivere som mulig. drivercleaner er et fint program til å fikse det. om du skal overklokke så kan du bare skaffe deg coolbits, det er en fil som legger til overklokking i registeret ditt, sånnn at det dukker opp en egen linje for overklokking på skjermkort egenskapene Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Takker, for å se gpu-varme og sånt...er det med driverne? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 jepp temp ligger inne på skjermegenskapene. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 og denne menyen får du med coolbits Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Takker så mye, gleder meg som en unge til i morra Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hehe. Tenker du er i samme sitausjon som jeg var i da jeg fikk voodoo2. Mimre Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 hehe, Har gått rundt en stund nå å vært Ati-fan, men til slutt fikk Nvidia meg nå..hehe.Sitter med et vanlig x800 nå, Håper jeg kommer til å se stor forskjell. Pakken ligger på postkontoret Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hehe, Har gått rundt en stund nå å vært Ati-fan, men til slutt fikk Nvidia meg nå..hehe.Sitter med et vanlig x800 nå, Håper jeg kommer til å se stor forskjell. Pakken ligger på postkontoret Har hatt 7800gt fra pov et par uker nå. har tidligere hatt ati. Er superduper fornøyd. Grattis med et knallkort Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 det er pov jeg får Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Edit: OK... (Fikk svar før jeg spurte... "Hvilke 7800 GT kort har du kjøpt deg?") Endret 20. september 2005 av Knutgrus Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Etter det jeg har lest så tror jeg valgte et greit merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå