orelse4054 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hei! Har tenkt å selge min PC for å så kjøpe en bærbar pc, har slutte og spille aktivt og ser mer behovet for bærbar pc Specs på PC'en jeg har tenkt å selge er: Kabinett: Artic Cooling Hovedkort: Abit AG8 (Intel Grantsdale-ICH6R) Pci Express RAM: 2 * 512 mb fra Kingston Skjermkort: ATI Radeon X850XT 256 MB Processor: Intel Xeon HT 3.4 Ghz (bruker PC Wizard og kjører nå på 3464 Mhz ute overklokking) Integrert lydkort og nettverkskort i hovedkort Skal kanskje også selge skjermen: BenQ FP937s+ 19" LCD skjerm (meget god) Noen som kan hjelpe meg å sette opp priser på hvor mye jeg kunne ha solgt denne pc'en for med og uten skjermen? Takk for alle svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kanskje 3000kr + skjerm? Men du kan nok få mye mer på qxl. Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Tror jeg kan få endel mer enn det Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Ingen som kommer på en ca. pris på dette? Trenger ikke å finna linker og alt til pris, bare antyde en samlet verdi Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kommer jo annpå hvor gamle delene dine er.. men ofte er det jo full pris delt på 2, og da får du brukt pris. hvis dem ikke er så gamle så kan du jo kanskje ta 2/3.. Eller du kan velge å legge den på qxl og trykke ut litt ekstra penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå