oddity Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Synes å huske jeg så en tråd med wap linker her et sted for lenge siden, men jeg klarer ikke finne tilbake til den! Noen her som har noen gode tips? Selv er jeg stadig innom: wap.(alle nettavisene).no , wap.itavisen.no og wap.esato.com. Endret 26. september 2005 av oddity Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 wap.google.com wap.zedge.com wap.seigmann.net (litt usikker på om ikke den er nede) wap.pholyfoniycringtones.com(staves dette riktig så blir det til en side 100% sikker på at det er feil, men har dysleksi så jeg kan ikk skrive:P) kommer ikke på flere jeg Lenke til kommentar
oddity Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Og sef. www.wapsexy.com hehehe.... Personlig er jeg ikke interressert i steder å laste ned ringetoner og sånn. Bare linker som får tiden til å gå på trikken o.l. men kjør på! Kanskje vi kan få en bra liste her etterhvert? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Wap.tv2.no Bruker den når jeg skal sjekke opp tlf nummer. Nederst på siden er det en slik nummeropplysning helt gratis. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Fett Xpi! Har vært innom tv2 wappen før, men har ikke lagt merke til den funkskjonen der. Ser ut til å funke veldig bra! --Takker Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Amobil har en fin artikkel om dette: http://amobil.no/art.php?artikkelid=17500 Lenke til kommentar
oddity Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Takk arehei! Trodde jeg hadde sett en tråd, men det var nok denne artikkelen jeg tenkte på.. Blir glad for flere linker likevel! Wap er et nydelig tidsfordriv! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 wap.trafikanten.no er iallefall genial for de som bor i oslo og omegn . Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Er vel også et leksikon tilgjengelig via wap, men husker ikke adressen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Er vel også et leksikon tilgjengelig via wap, men husker ikke adressen. wapipedia.org Står i artikkelen jeg linket til. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ok, men det var ikke den siden jeg tenkte på! En norsk side, men jeg husker ikke navnet. Irriterendes..... Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 mobil-sms.com/wap/ Hvordan tror dere fremtiden ser ut for wap sider nå når opera mini har kommet på markedet? Går ikke retningen av at mobilene blir mer og mer tilpasset slik at en kan surfe på nett som en vanlig nettleser.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå