AndersT2 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Det kunne vært moro å prøve vannkjøling. Men er litt nervøs for vannsøl osv. Men kunne noen ha satt opp ett greit oppsett for meg, slik at jeg ser hva jeg trenger, og priser osv. (vil kun bruke Microplex her). Jeg har ett Lian Li PC75 kabinett, og vil at radiatoren skal passe i toppen over PSU. Hvor det er plass til 2 stk 80 mm vifter i dag+ litt rom over og under. Min hardware består at en AMD 3800+ (socket 939). Vil også kjøle skjermkort (skal ha enten X1800 eller 7800 GT snart). Samt kjøling av chipsettet (Asus A8N SLI Deluxe. Vil ha grei kjøling, men ikke minusgrader, så jeg slipper isolering (får vel ikke minusgrader med vanlig vannkjøling?) Samt slanger og nippler som blir garantert tette (de som har best rykte på det området i hvertfall). Har egentlig null peil på vannkjøling. EDIT: Budsjett. helst rundt 2000, men syntes det er bedre å bruke litt mer får å få det skikkelig. Men billigere er jo heller ikke å se bort i fra. Endret 20. september 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå