Snillingen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ?como es su vida en espana? Er det noen som vet hva dette betyr? Det er como i spøørende forstand, men jeg kan ikke sette aksent. n-en i spana er selvsagt nj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 as it is its life in espana? sier http://translate.google.com/translate_t Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 as it is its life in espana? sier http://translate.google.com/translate_t ,men hva betyr "as it is its life in espana?" Jeg har en følelse av at sånne oversettere ofte ikke oversetter helt godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ja, tenkte det samme... hehe. "som det er dets liv i spania..." blir det vel, om du skal oversette rett frem, hørtes litt dumt ut, ja.. men nå vet jo ikke jeg hvilken sammenheng det står i da. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Ja, tenkte det samme... hehe. "som det er dets liv i spania..." blir det vel, om du skal oversette rett frem, hørtes litt dumt ut, ja.. men nå vet jo ikke jeg hvilken sammenheng det står i da. Det er enkle spørsmål om et ektepar i Spania, men spansk er ikke helt min greie Lenke til kommentar
Torehs Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 "Hvordan er livet i Spania?" Kan det være riktig? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 "Hvordan er livet i Spania?" Kan det være riktig? ja, tusen takk. Takker selvsagt til _RebooT_ også Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har ikke hatt spansk, men tok den uten å bruke oversetter eller noe... "Hvordan er livet i Spania?" Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ?como - hvordan es - er su - ditt vida - liv en - i espana? - spania? Hvordan er livet ditt i Spania? NB: nj skrives på norske tastaturer ved å først trykke [AltGr] + [¨^~]. Sistnevnte finner du til høyre for Å. Trykk deretter [N]. Da får du denne bokstaven: ñ. Lenke til kommentar
vugga Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Du kan jo også si "Hvordan har du det i Spania?" Som bfisk og Torehs nevner, er "Hvordan er livet i Spania?" og "Hvordan er livet ditt i Spania" også gode forslag. Det siste er den mest direkte oversettelsen. Legger ved en god link for å lære spansk. Der har du også muligheten til å få oversettelser. Lenke til kommentar
Lillemy123 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er disse setningene korrekte ? er det en bedre måte å skrive det på ? "PARA MI HERMANA" - for min søster "Para mi amor, mi hermana"- for min kjærlighet, min søster Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er disse setningene korrekte ? er det en bedre måte å skrive det på ? "PARA MI HERMANA" - for min søster "Para mi amor, mi hermana"- for min kjærlighet, min søster Om du snakker om "for min søster" som i: jeg gjør dette for min søster må du si por mi hermana, para mi hermana betyr derimot til min søster. Saludos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå